La fel ca un Range Rover in ansamblul sau, bateria litiu-ion puternica de la bordul vehiculului este proiectata pentru a inspira incredere deplina la volan, an dupa an si indiferent de conditiile de rulare.
Bateria vehiculului electric este formata din mai multe module litiu-ion individuale, interconectate intr-un singur pachet reincarcabil.
La apasarea pedalei de acceleratie a vehiculului Range Rover, puterea se transmite de la baterie la motorul electric de tractiune. Acest lucru consuma treptat cantitatea de energie electrica stocata, pana cand trebuie sa va conectati si sa incarcati din nou.
Bateriile sunt proiectate pentru o durata de utilizare chiar mai mare decat a vehiculului. Spre deosebire de versiunea mult mai mica a unei baterii litiu-ion instalate in interiorul laptopului sau telefonului dumneavoastra mobil, bateria unui model Range Rover utilizeaza tehnologii si tehnici specifice de optimizare a performantelor timp de multi ani si multe mii de kilometri.
Printre acestea se numara si sistemele sofisticate de racire cu lichid si un tampon inteligent, care ajuta la protejarea bateriei impotriva uzurii provocate de incarcarea frecventa.
Pentru linistea dumneavoastra, garantam bateria vehiculului electric timp de 8 ani sau 160.000 km (*oricare termen este primul atins), cu conditia ca starea de sanatate a bateriei (“SoH”) sa fie de minim 70%.
Pentru modelele MHEV bateria de tractiune beneficiaza de garantie standard 3 ani/100.000 km (*oricare termen este primul atins) in timp ce modelele PHEV: Range Rover Evoque si Discovery Sport incepand cu 20MY, si toate modelele incepand cu 21MY beneficiaza de garantie 6 ani/ 100.000 km (*oricare termen este primul atins) , cu conditia ca starea de sanatate a bateriei (“SoH”) sa fie de minim 70%. Iar pe durata garantiei, expertii nostri EV vor remedia gratuit orice defecte de fabricatie.
*Bateriile de tractiune la modelele Range Rover si Range Rover Sport pana la si inclusiv 20MY beneficiaza de garantie 8 ani / 160.000 km (*oricare termen este primul atins) , cu conditia ca starea de sanatate a bateriei (“SoH”) sa fie de minim 70%.
De fapt, rarele probleme care pot afecta bateria sunt in general cauzate de o singura celula. Modulul care contine aceasta celula poate fi inlocuit cu usurinta, astfel incat bateria sa revina la performante maxime.
In centrul strategiei noastre de sustenabilitate se afla extinderea duratei de utilizare a bateriilor, prin intermediul economiei circulare.