• Range Rover

    Range Rover

    De la 83.200 € + TVA
    Rafinament fara egal

  • Range Rover Sport

    Range Rover Sport

    De la 54.500 € + TVA
    Cel mai agil si dinamic Land Rover

  • Range Rover Velar

    Range Rover Velar

    De la 49.900 € + TVA
    Un Range Rover avangardist

  • Range Rover Evoque

    Range Rover Evoque

    De la 31.000 € +TVA
    Distinctiv si contemporan, un adevarat Range Rover in forma compacta

  • NOUL DISCOVERY

    NOUL DISCOVERY

    De la 41.000 € + TVA
    Cel mai versatil SUV Land Rover de pana acum

  • DISCOVERY SPORT

    DISCOVERY SPORT

    De la 31.700 € +TVA
    Cel mai versatil SUV compact

  • PLUG-IN HYBRID

    PLUG-IN HYBRID

    PHEV — CEA MAI INOVATOARE MOTORIZARE LAND ROVER DE PANA ACUM

  • EXPLOREAZA VEHICULELE NOASTRE

    EXPLOREAZA VEHICULELE NOASTRE

    Compara modelele noastre pentru a-l gasi pe cel potrivit

De la lansarea primului Range Rover, in 1970, vehiculul a evoluat continuu. Cel mai luxos SUV din lume se remarca prin caracterul sau sofisticat, calitati excelente in teren accidentat si design inspirat, precum si prin inovatii tehnologice, care il individualizeaza in clasa din care face parte. Va prezentam evolutia in timp a modelelor din gama Range Rover, model considerat a fi primul SUV de lux.


Vedeti evolutia Range Rover in timp, incepand cu primul model

1969 - Range Rover VELAR prototip

Pentru ca prototipul primului Range Rover sa fie un secret bine pastrat, designerii si inginerii acestui model nou si revolutionar i-au dat prototipului top-secret numele „VELAR”, provenit din cuvantul italian „VELAR”, care inseamna a camufla sau a acoperi. Pentru a-si ascunde identitatea, primele 26 de prototipuri au fost chiar echipate cu o sigla cu acelasi nume.

Pentru a-si ascunde identitatea, primele prototipuri Range Rover au purtat sigla VELAR

1970 - primul Range Rover cu 3 usi, de serie

Dupa testarea cu succes a conceptului VELAR a fost prezentat publicului primul Range Rover. A fost intampinat cu entuziasm, datorita combinatiei rar intalnite intre capacitatile in teren accidentat si designul elegant. A fost primul vehicul cu tractiune integrala permanenta, hayon din 2 bucati, capota mare, articulata in fata si centura continua a caroseriei.

1981 - Range Rover cu 4 usi

Dupa 11 ani de la lansare, Range Rover Classic a primit o versiune cu 4 usi, pentru ca fanii acestui model sa poate alege intre mai multe versiuni.

  • Range Rover
  • Range Rover

Stanga: Chiar de la lansare, Range Rover s-a facut remarcat prin aspectul luxos Dreapta: Cu designul sau remarcabil, modelul Range Rover poate fi recunoscut imediat

1994 - a doua generatie de Range Rover

Mai luxos decat predecesorul sau, modelul din a doua generatie s-a facut remarcat prin silueta prestigioasa si farurile patrate, in locul celor clasice, rotunde. Aceste faruri au reprezentat un element distinctiv de design, pana in zilele noastre.

2001 - a treia generatie de Range Rover

Mai modern, acest Range Rover a fost primul model cu o structura de tip monococa. Designul plonjant spre spate al caroseriei a fost inspirat de cel al barcii de viteza italiene Riva, iar ornamentele metalice ale habitaclului ne duc cu gandul la fuliile iahtului de lux.

  • Range Rover
  • Range Rover

Stanga: A doua generatie Range Rover s-a remarcat prin interiorul mai luxos. Dreapta: Designul vehiculului a fost inspirat de cel al barcii de viteza italiene Riva.

2004 - conceptul Range Stormer

Concept carul Stormer s-a facut remarcat pentru ca a prezentat directia in care se va indrepta designul Range Rover si prin abordarea indrazneata a echiparii vehiculului cu tehnologii noi.

2005 - prezentarea modelului Range Rover Sport

Prezentarea primului SUV sportiv din gama Range Rover a adus in prim plan atentia pe care Land Rover o acorda performantelor. Gama de motorizari includea o varianta supraalimentata, de 4,2 litri, pe benzina, care oferea acceleratii rapide. Range Rover Sport dispunea si de suspensie pneumatica integrala, care permitea reglarea garzii la sol si optimiza confortul si performantele, atat pe sosea, cat si in teren accidentat. Garda la sol variabila a reprezentat unul dintre multele echipamente noi care au reflectat performantele dinamice in aspectul vehiculului.

  • Range Rover
  • Range Rover

Stanga: Conceptul Stormer a prezentat directia in care se va indrepta designul unui Range Rover Dreapta: Range Rover Sport oferea performante imbunatatite

2008 - conceptul LRX

Acest concept cross-coupé a reprezentat un pas ambitios si progresist pentru echipa de design Land Rover. Destinat soferilor care rareori parasesc drumurile asfaltate, conceptul pastra calitatile legendare Land Rover, dar se remarca si printr-un habitaclu caracterizat de presa ca fiind „futuristic”.

Designul conceptului LRX a influentat semnificativ designul modelului Range Rover Evoque

2011 - prezentarea modelului Range Rover Evoque

Incununat cu titlul de „Masina Anului” de catre numeroase publicatii, Range Rover Evoque a facut senzatie inca de la lansarea sa, la Salonul Auto de la Paris din 2010. Multe dintre elementele conceptului LRX se regaseau pe acest cross-coupé luxos, cum ar fi interpretarea moderna a designului clasic Range Rover.

Range Rover Evoque

Prezentarea modelului Range Rover Evoque a insemnat adoptarea unui design nou, indraznet

2012 - a patra generatie de Range Rover

A patra generatie a modelului Range Rover a fost prima care dispunea de caroserie usoara, din aluminiu, si s-a remarcat prin ampatamentul lung si linia plonjanta spre spate a plafonului. De asemenea, vehiculul era echipat cu o noua versiune a sistemului Land Rover Terrain Response®. Acest sistem incorporat de asistenta la condus permite selectarea automata a setarii celei mai potrivite pentru transmisie, in functie de conditiile de deplasare.

2013 - Range Rover hibrid

Primul model Range Rover cu propulsie hibrida nu se remarca doar prin consum de combustibil si emisii de noxe mai reduse, ci si prin asigurarea acelorasi capabilitati in teren accidentat. Pentru a dovedi acest lucru, a fost organizat un traseu de 16.000 km, cu plecare de la Solihull si sosire la Bombay, care cuprindea cel mai dificil traseu in teren accidentat, traversarea muntilor Himalaya.

  • Range Rover Hybrid
  • Range Rover Hybrid

Stanga: Primul Range Rover hibrid a permis reducerea emisiilor, fara afectarea performantelor Dreapta: Modelul cu propulsie hibrida pastra echipamentele de lux specifice unui Range Rover

2013 - a doua generatie de Range Rover Sport

Prezentat de actorul Daniel Craig, care a jucat rolul lui James Bond, noul model s-a remarcat prin motorizari V6 de 3,0 litri mai eficiente. La lansarea sa, mai multe strazi din New York au fost inchise.


Range Rover Sport

A doua generatie a modelului Range Rover Sport s-a remarcat prin motorizari mai puternice

2015 - prezentarea modelului Range Rover Sport SVR

Proiectat pentru a imbina caracteristicile unui SUV performant cu o putere optima a motorului, Range Rover Sport SVR a fost primul model fabricat de divizia Special Vehicle Operations. Acest model ofera performante de neegalat; este cel mai rapid model creat de Land Rover pana acum. Puterea vehiculului se regaseste in elemente de design precum cele 4 tevi de esapament si spoilerul spate special.

2015 - Range Rover SVAutobiography

Apogeul luxului si al rafinamentului, Range Rover SVAutobiography duce la un alt nivel experienta Range Rover. Atentia speciala acordata la detalii completeaza finisarea exemplara si scaunele executive din habitaclu. In exterior, gama diversificata de culori si optiuni ofera soferilor o experienta completa de condus. SVAutobiography Dynamic a fost lansat la scurt timp dupa, avand un design distinctiv si un motor puternic V8, ce reflecta personalitatea si agilitatea modelului.

  • Range Rover Sport SVR
  • Range Rover

Stanga: Range Rover Sport SVR combina puterea si performanta pentru o experienta de condus captivanta Dreapta: Apogeul luxului si al rafinamentului, modelul Range Rover SVAutobiography

2015 - Range Rover Evoque Convertible

Evoque Convertible este primul model decapotabil Range Rover ce imbina capabilitatile legendare ale unui Land Rover cu elemente de design moderne, cum ar fi pavilionul escamotabil in Z, fara a renunta la linia de design specifica unui Land Rover. Rezultatul este primul model compact premium si cel mai capabil SUV decapotabil, cu tractiune integrala.

Range Rover Evoque Convertible

Vedeti evolutia Range Rover in timp, incepand cu primul model

2017 - Noul Range Rover Velar

Range Rover Velar

Povestea continua. Noul Range Rover Velar va fi lansat pe 1 martie.

Multimedia


GAMA DE MODELE RANGE ROVER

DESCOPERITI MODELUL RANGE ROVER POTRIVIT PENTRU DVS.


  • Range Rover
    RANGE ROVER

    In momentul lansarii, acum 45 de ani, a schimbat modul in care soferii se puteau deplasa in teren accidentat. De-a lungul timpului, a devenit unul dintre cei mai veritabili exponenti ai designului specific britanic.

    EXPLORATI ACEST MODEL
  • Range Rover Sport
    RANGE ROVER SPORT

    Range Rover Sport este un SUV cu adevarat sportiv. Acesta completeaza gama de modele, fiind cel mai agil, dinamic si manevrabil Land Rover.

    EXPLORATI ACEST MODEL
  • Range Rover Evoque
    RANGE ROVER EVOQUE

    Peste 170 de premii internationale pana in prezent. Range Rover Evoque este disponibil in versiunile de caroserie Coupé, cu 5 usi si cabrio.

    EXPLORATI ACEST MODEL