ASISTENTA PIVI SI PIVI PRO


CUM SA UTILIZATI SISTEMUL NOU MULTIMEDIA LAND ROVER SI SERVICIILE CONEXE

CUM SE UTILIZEAZA PIVI, PIVI PRO SI SERVICIILE CONEXE

ABONAMENT DE DATE


Cu un abonament valabil, Pivi Pro1 si Online Pack2 va furnizeaza toate datele de care aveti nevoie pentru o calatorie fara griji. Abonamentul initial de un an Online Pack2 si abonamentul de trei ani pentru Connected Navigation Pro1 va asigura acces la orice doriti pentru aventura dvs. Beneficiati de redarea in flux nelimitata Online Media Music2 si de aplicatiile in direct printr-o conexiune 4G.

INCEPETI

CONFIGURAREA INCONTROL
URMATI ASISTENTUL DE INITIERE

CONECTATI-VA CONTURILE SI DISPOZITIVELE

CONECTATI-VA CONTURILE

CONECTATI-VA CONTURILE

Beneficiati la maximum de Online Pack2 conectandu-va contul InControl, astfel incat sa puteti rasfoi si conecta continutul si serviciile terta parte. Din sertarul de aplicatii Pivi Pro, selectati pictograma „Conectare cont” si cautati aplicatia pe care doriti sa o conectati. Puteti si sa scanati codul QR cu telefonul sau sa selectati „Email Me” (Trimite-mi pe e-mail) pentru a trimite un link cu site-ul de conectare pe adresa dvs. de e-mail.

Dupa ce v-ati conectat, puteti incepe imediat sa utilizati serviciul in vehicul. Serviciile asociate apar sub forma de pictograma in sertarul de aplicatii, ca sursa media in sistemul de redare media.
CONECTATI-VA SMARTPHONE-UL

CONECTATI-VA SMARTPHONE-UL

Cu ajutorul Smartphone Pack va puteti utiliza aplicatiile in siguranta si usor folosind Pivi si Pivi Pro1 cu:

Apple CarPlay® 3
Android AutoTM 4

Pentru Apple CarPlay® 3, asigurati-va ca aveti cea mai recenta versiune iOS instalata si Siri ® activat pe iPhone. Pentru Android AutoTM 4, asigurati-va ca aveti instalata cea mai recenta aplicatie Android Auto si asistentul vocal Google activat pe dispozitivul Google. Conectati-va dispozitivul la panoul de interfata din compartimentul de stocare din consola centrala folosind un cablu USB certificat.

IGUIDE


Aplicatia iGuide reprezinta ghidul virtual si manualul digital al proprietarului, care va ajuta sa gasiti si sa intelegeti functiile si comenzile cheie pentru noul dvs. Land Rover si InControl - toate prin intermediul dispozitivului dvs. mobil, asigurandu-se ca aveti intotdeauna la indemana raspunsul la orice intrebare. Cautati „Land Rover iGuide” in AppStore sau Magazinul Google Play pentru a descarca aplicatia.

INTREBARI FRECVENTE

CUM ACTUALIZEZ HARTILE SISTEMULUI DE NAVIGARE?

Atata timp cat exista un abonament activ pentru Connected Navigation1, hartile se actualizeaza automat. De regula este inclus un abonament pentru Connected Navigation pe perioada de garantie initiala, iar reinnoirea abonamentului permite actualizarea continua si automata a hartilor.

CATE DISPOZITIVE BLUETOOTH SE POT CONECTA SAU ASOCIA?

In total se pot asocia 10 dispozitive Bluetooth, cu doua dispozitive asociate in acelasi timp - pot fi telefoane sau dispozitive media. Primul dispozitiv asociat cu Pivi/Pivi Pro1 va fi desemnat drept dispozitiv principal. Configurarea se poate modifica daca accesati Settings (Setari) > All (Toate) > Connectivity (Conectivitate) > Bluetooth > clic pe dispozitivul pe care doriti sa il modificati.

CUM IMI REINNOIESC SERVICIILE INCONTROL?

Cand serviciile InControl ajung la data de expirare, veti primi un e-mail cu un link de unde va puteti reinnoi serviciile InControl. Daca nu ati primit acest e-mail sau daca a expirat linkul contactati Servicii clienti.

CUM IMI ELIMIN DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Inainte sa va vinde vehiculul, trebuie sa stergeti datele vehiculului din contul InControl. Conectati-va la portalul InControl, selectati „Vehicle Settings” (Setari vehicul) din partea dreapta si selectati meniul „Remove Vehicle” (Eliminare vehicul). Faceti clic pe „Remove Vehicle” (Eliminare vehicul) pentru a va sterge toate datele din contul InControl. Vi se va cere parola pentru contul InControl. in Pivi/Pivi Pro1, mergeti la Settings (Setari) > All (Toate) > Profile Settings (Setari profil) pentru a selecta un profil pe care sa il stergeti. Daca ati achizitionat de curand un vehicul folosit, contactati dealerul.

TREBUIE SA FURNIZEZ O CARTELA SIM DE DATE MOBILE?

Nu, vehiculul dvs. este prevazut cu o cartela SIM incorporata, care permite sa se utilizeze:

1.    Functiile/serviciile conectate ale sistemului de navigare conectat1
2.    Hotpotul Wi-Fi6
3.    Functiile/serviciile Online Pack2

Pentru aceste servicii trebuie sa existe un abonament valabil. Datele mobile sunt incluse in abonament, astfel incat nu sunt necesare contracte sau cartele SIM suplimentare, atata timp cat este activ abonamentul.

CUM SELECTEZ DIFERITELE VIZUALIZARI DE HARTA PE ACEST ECRAN VIRTUAL?

Pentru a modifica aspectul Interactive Driver Display (ecran interactiv cu soferul), accesati setarile de pe volan. Este posibil sa fie disponibile si preferintele suplimentare pentru ecranul soferului, in functie de vehicul. Acestea pot fi accesate din Pivi Pro Settings (Setari) > Navigation (Navigare) > Driver Display (Ecranul pentru sofer).

UNDE MERGEM MAI DEPARTE?

SITE-UL WEB INCONTROL PENTRU MASINA MEA LAND ROVER

SITE-UL WEB INCONTROL PENTRU MASINA MEA LAND ROVER

Conectati-va la contul InControl.
EXPLORATI NOUL DEFENDER

EXPLORATI NOUL DEFENDER

Foarte capabil, pregatit pentru orice.

Functiile optionale si disponibilitatea acestora pot varia in functie de specificatiile vehiculului (model si sistem de propulsie) sau necesita instalarea altor functii pentru a putea fi configurate. Contactati dealerul local pentru mai multe detalii sau configurati vehiculul online. Online Pack se estimeaza ca va fi disponibil pe piata din Romania incepand cu MY 2023.

Functiile incorporate in masina trebuie utilizate de sofer doar cand nu afecteaza siguranta. Soferii trebuie sa se asigure ca detin in permanenta controlul complet asupra vehiculului.

Pivi si functiile InControl, optiunile, serviciile terta parte si disponibilitatea acestora depind in continuare de schimbarile care apar pe piata - verificati la dealerul local Land Rover care este disponibilitatea pe piata locala si care sunt conditiile contractuale. Anumite functii sunt incluse intr-un abonament care trebuie ulterior reinnoit dupa perioada initiala specificata de dealer. Conectivitatea retelei mobile nu poate fi garantata in toate zonele. Informatiile si imaginile afisate in legatura cu tehnologia InControl, inclusiv ecranele sau secventele, depind de actualizarile de software, de controlul versiunii si alte modificari de sistem/vizuale, in functie de optiunile selectate.

Apple CarPlay este o marca comerciala a Apple Inc. Apple Inc si se pot aplica termenii pentru utilizatorii finali.

Android Auto este o marca comerciala a Google LLC.

1Pentru Connected Navigation va fi necesar un abonament ulterior dupa perioada initiala specificata de dealerul Land Rover.

2Se poate aplica politica utilizarii rezonabile. Abonamentul standard de 1 an, care se poate extinde dupa perioada initiala specificata de dealerul Land Rover.

3Masina dvs. este pregatita pentru Apple CarPlay. Serviciile oferite de Apple CarPlay depind de disponibilitatea functiei in tara dvs., consultati www.apple.com/uk/ios/feature-availability/#apple-carplay pentru mai multe informatii.

4Masina dvs. este pregatita pentru Android Auto. Serviciile oferite de Android Auto depind de disponibilitatea functiei in tara dvs., consultati www.android.com/auto/ pentru mai multe informatii.

5Remote contine serviciile pentru abonament, care se poate prelungi dupa perioada initiala specificata de dealerul Land Rover. Aplicatia Remote trebuie descarcata din magazinul de aplicatii Apple/Magazinul Google Play.

6Se aplica politica utilizarii rezonabile. Dupa ce se utilizeaza in decurs de o luna 20 GB de date, viteza datelor si functionalitatea asupra vehiculului se pot reduce pentru restul lunii.