MOTOR DIESEL NOU, ELECTRIC SAU PE BENZINA

MOTOR DIESEL NOU, ELECTRIC SAU PE BENZINA

ALEGEREA ESTE A DUMNEAVOASTRA

MOTOR DIESEL NOU

MOTOR DIESEL NOU

Mai nepoluate decat pana acum, motoarele diesel Land Rover actuale ofera un consum mai redus de combustibil si un cuplu motor potrivit pentru deplasarile in off-road si tractare. Este o combinatie care asigura performante sporite pe distante lungi.
BENZINA

BENZINA

Cu un comportament dinamic si agil, noile motoare pe benzina continua traditia Land Rover privind sportivitatea si asigura in acelasi timp consum de combustibil si emisii de CO2 reduse.
ELECTRIC (EV)

ELECTRIC (EV)

Grupurile motopropulsoare Land Rover complet electrice asigura performante ridicate si zero emisii de noxe. Propulsat de 2 motoare electrice si de o baterie care se incarca utilizand energia recuperata prin franare si o priza de incarcare, EV este viitorul gamei Land Rover la clasa vehiculelor electrice.

PRINCIPALELE AVANTAJE ALE NOILOR MOTORIZARI DIESEL, PE BENZINA SI ELECTRICE

EMISII REDUSE DE CO<sub>2</sb>

EMISII REDUSE DE CO2

Noile motoare diesel Land Rover genereaza emisii de CO2 aproximativ cu 20% mai reduse decat cele pe benzina. De fapt, din 2002, clientii de motoare diesel au asigurat reducerea cu aproximativ 3 milioane de tone a cantitatii de CO2 din atmosfera.
RESPECTA NORMELE EU6D-TEMP SI CELE PRIVIND EMISIILE IN CONDITII REALE DE DEPLASARE (RDE)

RESPECTA NORMELE EU6D-TEMP SI CELE PRIVIND EMISIILE IN CONDITII REALE DE DEPLASARE (RDE)

Noile modele diesel Land Rover respecta normele EU6d-Temp si cele privind emisiile in conditii reale de deplasare (RDE), reducand semnificativ emisiile, in toate conditiile de deplasare. Acest lucru inseamna ca sunt exonerate de la plata taxelor de transport din zonele cu restrictii foarte exigente privind emisiile (UEZ).
EMISII REDUSE DE OXIZI DE AZOT (NO<sub>x</sub>)

EMISII REDUSE DE OXIZI DE AZOT (NOx)

Din septembrie 2015, toate modelele diesel Land Rover sunt echipate cu sistem avansat de tratare ulterioara a gazelor de esapament (respectiv AdBlue), cu reducere catalitica selectiva (SCR), care permite reducerea semnificativa a emisiilor de NOx.
CONSUM MAI MIC DE COMBUSTIBIL

CONSUM MAI MIC DE COMBUSTIBIL

Motoarele diesel obtin un consum de combustibil mai mic cu aproximativ 20% decat cele echivalente pe benzina. Deci daca parcurgeti frecvent mai mult de 20.000 km, s-ar putea sa reprezinte o optiune mai economica.
RESPECTA NORMELE EU6D-TEMP SI CELE PRIVIND EMISIILE IN CONDITII REALE DE DEPLASARE (RDE)

RESPECTA NORMELE EU6D-TEMP SI CELE PRIVIND EMISIILE IN CONDITII REALE DE DEPLASARE (RDE)

Noile vehicule Land Rover pe benzina respecta normele EU6d-Temp si cele privind emisiile in conditii reale de deplasare (RDE), reducand semnificativ emisiile, in toate conditiile de deplasare. Acest lucru inseamna ca sunt exonerate de la plata taxelor de transport din zonele cu restrictii foarte exigente privind emisiile (UEZ).
O EXPERIENTA DE CONDUS DINAMICA

O EXPERIENTA DE CONDUS DINAMICA

Prin dezvoltarea liniara a puterii si raspunsul rapid, motoarele pe benzina Land Rover sunt mai potrivite unui stil de condus alert. Acestea se remarca prin imbinarea perfecta intre performantele excelente si sunetul sportiv la toate regimurile de turatie.
EMISII REDUSE DE PARTICULE

EMISII REDUSE DE PARTICULE

Cele mai noi motoare pe benzina Land Rover sunt echipate cu filtre foarte eficiente, care capteaza si stocheaza particulele ultrafine din gazele de esapament. Acest lucru permite reducerea emisiilor de noxe emise in atmosfera.

COSTURI INITIALE MAI MICI

Desi de obicei motoarele diesel sunt mai eficiente, motoarele echivalente pe benzina prezinta costuri initiale mai mici si se pot dovedi de multe ori o alegere mai inspirata pentru soferii care circula mai putin si efectueaza calatorii mai scurte.
ZERO EMISII DE NOXE

ZERO EMISII DE NOXE

Cu zero emisii de CO2 in timpul utilizarii si o autonomie maxima de 470 km pe incarcare, modelul Land Rover nu este doar mai economic in exploatare, ci este si nepoluant. Cu tot mai multe surse de energie regenerabila, Land Rover devine tot mai ecologic in fiecare an.
CONFORT SI ACCESIBILITATE

CONFORT SI ACCESIBILITATE

In multe orase, vehiculele electrice au inceput sa poata utiliza benzile si locurile de parcare unde accesul altor vehicule este interzis. De asemenea, sunt exonerate de la plata oricaror taxe in functie de emisii.
STIMULENTE GUVERNAMENTALE

STIMULENTE GUVERNAMENTALE

Vehiculele electrice beneficiaza de avantaje oferite de guvern, autoritatile locale si companiile care sustin tranzitia catre cele mai nepoluante grupuri motopropulsoare de pana acum. Printre acestea se numara taxe mai mici decat cele pentru variantele echivalente diesel si pe benzina.
COSTURI DE EXPLOATARE REDUSE

COSTURI DE EXPLOATARE REDUSE

Costul relativ redus al electricitatii asigura vehiculelor pur electrice un cost mai mic de realimentare. Iar datorita numarului mai mic de piese aflate in miscare ale grupului motopropulsor, costurile de intretinere ale acestora sunt mai mici.

ACCESATI INTREBARILE FRECVENTE

OPEN ALL
Ce este un grup motopropulsor?
Cat dureaza reincarcarea unui vehicul electric?
Care este autonomia unui vehicul electric?
Care sunt dezavantajele motoarelor diesel fata de cele pe benzina?
Cum reduce Jaguar Land Rover emisiile vehiculelor?
Sunt motoarele diesel nepoluante?
Ce este filtrul de particule si de ce este important?

*Valorile autonomiei vehiculului electric au la baza vehiculul de serie, pe un traseu standardizat. Autonomia reala variaza in functie de starea vehiculului si bateriei, traseul real, conditiile de deplasare si stilul de condus.
Valorile furnizate sunt rezultate din testele oficiale realizate de producator in conformitate cu legislatia UE. Numai in scop comparativ. Este posibil ca valorile reale sa fie diferite. Valorile consumului de combustibil si emisiilor de CO2 pot varia in functie de roti si echipamentele optionale din dotare. WLTP este noul test oficial UE utilizat pentru calcularea valorilor standardizate ale consumului de combustibil si emisiilor de CO2 ale vehiculelor de pasageri. Masoara consumul de combustibil, de energie, autonomia si emisiile. Acesta este proiectat pentru a furniza valori mai apropiate de cele reale. Testeaza vehiculele dotate cu echipamente optionale si utilizeaza o procedura de testare si un stil de condus mai exigente.