INTREBARI FRECVENTE PRIVIND SISTEMELE PIVI SI PIVI PRO

Pivi si Pivi Pro1, cele mai intuitive sisteme ale noastre multimedia de pana acum sunt usor de configurat si chiar mai usor de utilizat. Consultati sectiunea intrebari frecvente daca aveti intrebari.

URMARITI FILMARILE
PIVI sI PIVI PRO
RADIO SI MEDIA PLAYER

in functie Radio, exista presetari de tipul „Favorite”?
Da, ecranul „Favorites” (Favorite) de la media player permite o singura vizualizare a tuturor posturilor de radio favorite, indiferent de banda, de ex. FM, AM, DAB - astfel incat este mai usor sa navigati la postul preferat fara sa fie nevoie sa schimbati frecventa radio.
De asemenea, puteti accesa posturile de radio preferate direct de pe ecranul principal cand radioul este sursa curenta, facand clic pe pictograma cu stea si trei linii din titlul ecranului media.
Alternativ, apasati butonul de recunoastere vocala de pe volan si folositi o comanda vocala pentru a se reda postul radio selectat.


Cum adaug un post de radio in lista mea „Favorites” (Favorite)?
Pe ecranul „Player” sau „Stations” (Posturi), atingeti pictograma stea. Posturile sunt afisate in ordinea in care le adaugati.


Pot modifica ordinea listei din „Favorites” (Favorite)?
Da. Pe ecranul „Favorites” (Favorite), atingeti lung postul radio pe care doriti sa il deplasati, timp de 2 - 3 secunde. Apoi, fara a-l elibera, trageti-l in pozitia noua din randul cu posturile favorite.


Cum sterg un post din lista mea „Favorites” (Favorite)?
Atingeti pictograma stea pentru postul pe care doriti sa il stergeti - postul respectiv nu va mai fi afisat drept favorit.


Cum comut intre posturile de radio cand sunt in ecranul media?
Cand sunteti in „Player”, faceti clic pe sagetile din orice parte a postului de radio. Astfel se realizeaza schimbarea intre posturile disponibile, in functie de locatia curenta si calitatea receptiei.
Alternativ, selectati fila „Stations” (Posturi) pentru a trece prin posturile disponibile sau, folosind fila „Favorites” (Favorite), puteti comuta intre toate posturile de radio favorite.

Nota: folosind butonul de omitere de pe volan puteti trece prin toate posturile de radio favorite.


Cum sunt organizate posturile FM in biblioteca media?
Cand selectati fila „Stations” (Posturi) din media player, se afiseaza toate posturile FM disponibile in acel moment, in functie de frecventa. Cu toate acestea, daca preferati sa reordonati lista in functie de numele postului, puteti face aceasta modificare in „Radio Settings” (Setari radio). Daca atingeti pictograma tastatura din coltul din dreapta sus al ecranului puteti introduce o anumita frecventa, de ex. 92,5

CONECTIVITATE USB

Ce formate audio sunt acceptate pentru redarea muzicii?
Pivi si Pivi Pro1 permit urmatoarele formate audio:
AAC, MP4, MP3, WAV, OGG, AIF, FLAC MKV.

Sunt posibile urmatoarele extensii de fisier:
AAC, M4A, M4B, MP3, WAV, PCM, WMA, OGG, AIF, AIFF, AIFC, FLAC, MKA.

Retineti: stickurile USB trebuie formatate fie drept FAT32, fie NTFS. exFAT nu este acceptat.


Ce capacitate trebuie sa aiba stickurile USB pentru a putea fi folosite?
Stickurile USB de pana la 128 GB au fost testate cu pana la 10.000 de piese. Este posibil ca performanta sa fie redusa la stickuri USB cu capacitate mai mare sau la un numar mai mare de piese.

Retineti ca inainte sa se poata utiliza un stick USB este posibil sa fie nevoie sa il reformatati drept FAT32 sau NTFS, daca nu este deja in oricare dintre aceste formate. Asigurati-va ca salvati orice date de pe stickul USB, deoarece reformatarea va sterge toate datele.


imi pot folosi unitatile de stocare media portabile?
Nu va recomandam sa utilizati unitati de stocare media portabile, deoarece consumul de energie pentru aceste unitati variaza foarte mult.


Este acceptat USB 3.0?
Da.


Exista o diferenta de functionalitate intre porturile USB ale vehiculului?
Panoul din partea frontala a vehiculului include un port USB conventional si un port USB-C, ambele conectate la un sistem multimedia Pivi. Ambele porturi accepta Apple CarPlay® 2 si Android Auto™3. Toate celelalte porturi USB din vehicul sunt doar pentru incarcare.


Este posibila incarcarea de mare viteza?
Portul USB-C inclus in panoul conectat la sistemul multimedia accepta incarcarea 15 W de mare viteza.


De fiecare data cand imi conectez telefonul la sistemul multimedia, se conecteaza prin Apple CarPlay ®/Android AutoTM – as dori sa nu imi folosesc astfel telefonul, pot impiedica acest tip de conectare?
in setarile de conectivitate exista preferinte privind modul in care sistemul raspunde la un telefon conectat - modificati setarile in functie de telefonul pe care il utilizati pentru a dezactiva lansarea automata a Apple CarPlay ®2/Android AutoTM 3.

ONLINE PACK

Ce este un cont InControl?
Contul InControl va permite sa va asociati serviciile conectate compatibile, vehiculul Land Rover si, in anumite situatii, va permite si sa va salvati preferintele personale intr-un profil stocat local. Cand alte persoane care au acces la acelasi vehicul se conecteaza la contul InControl, serviciile si preferintele conexe ale acestora sunt configurate, iar cele asociate dvs. raman doar ale dvs., exclusiv. in plus, un cont InControl pentru un vehicul se poate utiliza si pentru a se accesa la distanta vehiculul folosind aplicatia InControl Remote5. Aceasta va permite sa monitorizati starea vehiculului, sa primiti alerte in cazul in care Secure Tracker/Secure Tracker Pro6 este instalat pe vehicul si sa controlati vehiculul de la distanta. De exemplu, pornirea de la distanta a vehiculului pentru a preincalzi habitaclul sau blocarea/deblocarea vehiculului si emiterea unui sunet si aprinderea luminilor ca sa va gasiti cu usurinta vehiculul cand este parcat.
Contul InControl se poate crea pe site-ul web My InControl. Apoi, aceleasi date de conectare sunt utilizate si pentru a va conecta la vehicul.
Linkul pentru Land Rover este: https://incontrol.landrover.com/jlr-portal-owner-web/select


Cum imi reinnoiesc serviciile InControl?
Cand serviciile InControl ajung la momentul expirarii perioadei de valabilitate, veti primi un e-mail cu un link de unde va puteti reinnoi serviciile InControl. Daca nu ati primit acest e-mail sau daca a expirat linkul contactati Servicii clienti.


Cum imi elimin datele cu caracter personal?
inainte sa va vindeti mai departe vehiculul, trebuie sa stergeti datele vehiculului din contul InControl. Conectati-va la site-ul web My InControl, selectati „Vehicle Settings” (Setarii vehicul) din partea dreapta si selectati meniul „Remove Vehicle” (Eliminare vehicul). Faceti clic pe „Remove Vehicle” (Eliminare vehicul) pentru a va sterge toate datele din contul InControl. Vi se va cere parola pentru contul InControl. Din Pivi/Pivi Pro1, mergeti la Settings (Setari) > All (Toate) > Profile Settings (Setari profil) pentru a selecta un profil pe care sa il stergeti.

Nu uitati sa stergeti si toate profilurile Pivi/Pivi Pro in Profile Settings (Setari profil).


Abonamentul de date este inclus in Online Pack?
Da, abonamentul dvs. Online Pack4 este acceptat de abonamentul de date complementar dintr-o cartela SIM incorporata in Land Rover pentru o experienta nelimitata de redare in flux.


Aplicatiile Live devin disponibile automat?
Da, atunci cand este disponibila o noua aplicatie Live, va fi actualizata automat pe Land Rover, atata timp cat aveti un abonament Online Pack4 valabil. in anumite situatii, contul InControl trebuie asociat cu un cont terta parte compatibil. Pentru aceasta, atingeti butonul „Connect Accounts” (Conectare conturi) din lansatorul de aplicatii si selectati aplicatia Live dorita, urmand instructiunile de pe ecran. Dupa ce se asociaza, aplicatiile Link sunt accesibile direct prin selectorul de surse din sistemul media player principal, sau prin selectorul de surse din panoul ecranului principal media.


Cum imi asociez conturile la contul InControl?
Mai intai, asigurati-va ca v-ati asociat contul InControl cu profilul. Atunci cand creati un profil nou, sistemul lanseaza un expert de pornire care va va ghida printr-o serie de pasi cheie, care va vor permite sa creati un profil nou si sa il asociati la contul InControl, rapid si usor.
Din sertarul de aplicatii, apasati pictograma „Conectare cont” si cautati aplicatia pe care doriti sa o conectati. Puteti si sa scanati codul QR cu telefonul sau sa selectati „Email Me” (Trimite-mi mie pe e-mail) pentru a trimite un link cu site-ul de conectare pe adresa dvs. de e-mail. Apoi, vehiculul dvs. primeste o notificare din cloud si confirma ca acum conturile sunt asociate. Puteti incepe sa utilizati imediat serviciul in vehicul, iar serviciile asociate apar sub forma de pictograma in sertarul de aplicatii.


De ce nu este intotdeauna redat continutul meu?
Disponibilitatea continutului depinde de puterea retelei, deoarece este redat in flux online. Asigurati-va ca aveti o conexiune buna la retea.

PERSONALIZAREA

Cum imi configurez/editez ecranul principal?
Treceti peste dalele ecranului principal, spre stanga sau dreapta, dupa numarul disponibil de dale. Astfel se afiseaza un buton de editare care deschide un ecran de editare. Aici puteti sa adaugati/stergeti sau reordonati dalele. Pentru a reordona dalele, poate fi necesar sa stergeti mai intai o dala si apoi sa o adaugati din nou intr-un alt loc.


imi pot schimba aspectul ecranului principal?
in plus fata de adaugarea/stergerea si reordonarea dalelor, exista doua optiuni de dispunere disponibile. Dispunerea implicita foloseste o serie de dale verticale care permit accesul direct la functiile utilizate cel mai frecvent. Se poate selecta si o dispunere alternativa, care este similara celei a lansatorului de aplicatii. Aceasta prezinta un ecran principal similar smartphone-urilor obisnuite.


Cate date pot adauga pe ecranul principal?
in total se pot adauga noua dale, aranjate pe trei ecrane. Glisati doar pe ecran pentru a se afisa un alt set de trei sau glisati mai putin pentru a se afisa cate unul pe rand.


Dalele suplimentare vor fi adaugate ca actualizare de software?
Am dori sa dezvoltam in timp gama de dale disponibile. Ne-am bucura daca ne-ati trimite opinii privind dalele initiale, precum si solicitari privind dale noi si functionalitatea aferenta acestora.


imi pot personaliza butoanele de comanda rapida din barele laterale?
Butoanele de comanda rapida va permit sa sariti la aplicatiile favorite din aproape orice alt ecran, printr-o singura atingere. Cele trei comenzi rapide principale pot fi inlocuite sau reordonate, in functie de preferinte. Atingeti una dintre cele trei pictograme pana cand se modifica ecranul, pentru a edita un ecran. Dupa ce intrati in modul editare, trageti o pictograma din selectia de aplicatii afisate in lansatorul de aplicatii in bara laterala, pentru a inlocui una dintre comenzile rapide existente.

Daca glisati dinspre partea laterala a ecranului inspre sofer, puteti accesa direct lansatorul de aplicatii de pe aproape orice ecran.


Care sunt functiile/informatiile disponibile in fiecare dintre dalele principale?
Navigarea:
Nu este setata nicio destinatie: setati adresa de acasa drept destinatie, cautati, vizualizati articolele recente pentru a seta o destinatie si selectati cu un singur clic.
Este setata destinatia: anulati navigarea, afisati traficul (acolo unde este posibil)/nivelul de combustibil/statiile de incarcare/popasurile de pe traseu, activati/dezactivati sunetele pentru ghidarea vocala. Afiseaza informatiile privind virajul urmator si timpul estimat de sosire.

Telefonul:
Asociati telefonul (daca nu este conectat telefonul), comutati intre telefoanele conectate sau conectati la un dispozitiv Bluetooth asociat anterior aflat in raza, accesati contactele favorite (daca dispozitivul conectat permite)/apelati casuta vocala, accesati jurnalul cu apeluri recente si apelati cu un singur clic.

Media:
Sursele media, redati/intrerupeti/dezactivati sunetul (in functie de sursa), omiteti, puneti piese in coasa/schimbati urmatoarea (in functie de dispozitiv).

Datele ecologice:
Datele privind stilul de condus, impactul asupra energiei (de ex. aircon).

Detectarea trecerii prin apa7:
Afiseaza adancimea curenta a apei.

Asistenta in rampa:
Afiseaza unghiul curent al vehiculului pe axa orizontala dar si verticala.

4x4i:
Afiseaza articulatia suspensiei si unghiul de virare.

Busola:
Afiseaza pe busola directia curenta de deplasare.

Meteo:
Se poate selecta pentru a se vedea prognoza meteo la locatia curenta in urmatoarele 24 de ore, in intervale orare.

EV:
Afiseaza autonomia curenta preconizata, setarile pentru modul consum redus, ralantiul vehiculului si nivelul de franare regenerativa.

Calitatea aerului:
Prezinta rapid calitatea aerului din interiorul si exteriorul habitaclului vehiculului.

Retineti, nu toate aceste dale sunt disponibile pentru toate vehiculele si pietele.

SETARI SI COMENZI

Ce functii pot fi operate cu comenzile de pe volan?
in functie de specificatiile vehiculului, de pe volan se pot utiliza urmatoarele functii:

• Controlul volumului pentru media, telefon, feedback de control pentru distanta la parcare, ghidaj pentru navigare si feedback pentru recunoasterea vocala.
• Puteti aloca o functie butonului favorit - de exemplu, sursa, dezactivare sunete/intrerupere,
• Comenzile stanga/dreapta se pot utiliza pentru a schimba piesele si posturile de radio preferate. Nota: daca se apasa lung butonul stanga/dreapta se initiaza o cautare pentru radio/piesa.

Daca se utilizeaza Interactive Driver Display (ecran interactiv cu soferul), se pot selecta si sursa media, posturile de radio preferate sau se poate realiza selectia dintr-o lista de apeluri telefonice recente. Pentru aceasta, apasati butonul Menu (Meniu)/OK de pe volan atunci cand derulati la optiunea relevanta.


in functie de functia pe care o utilizez, daca fac clic pe butonul de setari apar optiuni diferite - de ce se intampla acest lucru?
Am dorit sa facem posibil accesul mai facil la setarile generale, precum si accesul mai rapid la anumite setari utilizate frecvent, cum ar fi afisajul si partea audio. Din acest motiv, am amplasat o pictograma cu setari in partea de jos a ecranul tactil pentru fiecare functie principala. Daca se apasa acest buton se afiseaza „Quick Settings” (Setari rapide), comenzi rapide de la tastatura pentru un numar limitat de comenzi. in subsol, filele sunt afisate in functie de functia utilizata la momentul apasarii butonului de setari, setarile audio, precum si un link la toate celelalte setari.


Tasta „inapoi” este afisata doar pe anumite ecrane, de ce?
Pivi si Pivi Pro1 au fost create pe baza unei „structuri cu meniu plan”. Unul dintre principalele obiective a fost sa se elimine necesitatea butoanelor pentru revenire, astfel incat fluxul de la o functie la alta sa fie mai direct si mai facil, un aspect extrem de important intr-un mediu ce implica autovehiculele.


Scaunul cu masa se activeaza automat, cum pot dezactiva aceasta functie?
Este posibil sa fi pornit din greseala activarea automata a functiei masaj dupa ce trece o anumita perioada de timp de cand porniti la drum. Puteti modifica aceste setari din ecranul cu setari pentru scaun de pe ecranul tactil.


Pot regla volumul ghidajului pentru navigare si alertele pentru Park Distance Control (controlarea distantei de parcare)?
Da, toate sursele sonore de la Pivi Pro1 pot fi reglate la volumul pe care il doriti. in timp ce sursa sonora este activa, reglati comanda principala pentru volum pana cand ajungeti la nivelul dorit.

Nota: unele surse au un nivel minim de volum pentru a se asigura ca se pot auzi intotdeauna functiile de securitate relevante ale sistemului.

RECUNOASTEREA VOCALA

Ce functii pot controla cu noul sistem de recunoastere vocala?
Sistemul de recunoastere vocala de la Land Rover permite un acces mai sigur la sistemele media, navigare, telefon si clima. Pentru a activa recunoasterea vocala, apasati butonul pentru comanda vocala de pe volan.


Pot folosi cuvinte de activare ca in cazul anumitor asistenti digitali virtuali?
Momentan nu, preconizam ca aceasta functie va aparea la o actualizare ulterioara de software.


De ce nu recunoaste sistemul de recunoastere vocala anumite posturi de radio?
Acest lucru se poate intampla atunci cand mai multe posturi de radio au aceeasi denumire. in acest caz, sistemul va afisa o lista cu posibilele posturi din care sa alegeti. Atingeti doar numele postului sau cititi cu voce tare numarul randului.

Alternativ, incercati sa rostiti numele complet al postului, de ex. „Tune to BBC Radio (Treci pe BBC Radio)1”, si nu doar „Tune to Radio (Treci pe radio) 1”.


Poate fi sistemul de redare media online controlat vocal?
Puteti activa sistemul de redare media online cu comenzi vocale folosind butonul „Voce” de pe volan, folosind comenzi de tipul „Launch Online Media” (Lanseaza sistemul de redare media online) sau „Launch player” (Lanseaza sistemul de redare). Cu toate acestea, sistemul de redare media online functioneaza in prezent doar de pe ecranul tactil.


Pot alege limba pentru sistemul de recunoastere vocala?
Limba pentru voce este setata in functie de limba sistemului. Pentru a selecta o alta limba pentru sistemul de recunoastere vocala, alegeti doar o alta limba de sistem din meniul de setari al vehiculului.


Setarile pentru recunoasterea vocala afiseaza comenzile pentru confirmare si feedback, ce sunt acestea?
Cu „voice commands confirmations” (confirmari pentru comenzile vocale) activate, sistemul de recunoastere vocala confirma solicitarea dvs. vocala repetand instructiunea. De exemplu, dupa ce rostiti „Call home” (Suna acasa), sistemul va rosti „Calling home” (Se suna acasa). Daca dezactivati aceasta functie reduceti timpul in care sistemul poate efectua aceasta sarcina. Cu „voice feedback” (feedback vocal) activata, sistemul va notifica ce sa spuneti mai departe. Din nou, daca se dezactiveaza aceasta functie dupa ce va obisnuiti cu sistemul, timpul de interactiune va fi redus. Retineti faptul ca si dupa ce ati dezactivat „voice feedback” (feedback vocal), este posibil ca sistemul sa aiba nevoie de informatii noi de la dvs. in anumite situatii.

De asemenea, se poate intrerupe sistemul in timp ce acesta vorbeste.


in timpul comenzilor vocale, sunetele pentru semnalul de virare nu se aud?
Daca se reduc toate sunetele ambiante, rata de recunoastere creste.

GENERALITATI

Care sunt diferentele dintre Pivi si Pivi Pro?
Urmatoarele functii/capacitati cheie sunt specifice pentru Pivi Pro1:

Navigare/Connected Navigation1 (in functie de piata)
invatarea bazata pe IA (inteligenta artificiala) si comenzile pentru setarea confortului
O gama larga de servicii conectate si divertisment online - disponibile impreuna cu Online Pack4 optional (la anumite specificatii pentru vehicul)
Pornire rapida a sistemului (inclusiv timp de conectare rapid la cloud)
Procesor mai puternic, astfel incat Pro Pivi Pro1 raspunde si mai rapid
Pivi Pro1 include modemul sau celular pentru conectarea la diferite servicii, inclusiv divertisment online.
Permite Interactive Driver Display (ecran interactiv cu soferul)
Permite Online Pack si hotspot Wi-Fi 8 (in functie de schimbarile care apar pe piata)


Cand parchez pe marginea unui drum aglomerat, de ce primesc uneori alerte privind vehiculele in miscare si imi pierd accesul la functii?
Acest fapt se datoreaza unei combinatii de reglementari privind siguranta vehiculului si trafic.

Un vehicul cu motorul pornit, indiferent de viteza in care se afla, este posibil sa nu fie intotdeauna considerat complet stationar - sistemele noastre de detectare a miscarii vor continua sa monitorizeze vehiculul care, in anumite cazuri, poate detecta miscarea vehiculului in functie de senzorii de la roti.

in mod legal, anumite functii trebuie dezactivate cand incep sa se invarta rotile. in anumite situatii, cea mai mica miscare poate declansa actiunea. in aceasta situatie, utilizati frana de mana sau frana de picior.


Dupa ce merg cu spatele cu masina si apoi inainte, apare pe ecranul tactil fereastra Park Distance Control (controlarea distantei de parcare) - cum il pot ascunde?
Pentru a minimiza temporar fereastra dar a pastra alertele sonore - atingeti X-ul din coltul ferestrei Park Distance Control (controlarea distantei de parcare).

Dupa ce viteza vehiculului creste mai mult de 11 mph/ 16 km/h Park Distance Control (controlarea distantei de parcare) se dezactiveaza automat.


De ce camera posterioara se afiseaza intotdeauna cand selectez „Reverse” (Marsarier) - de ce nu afiseaza vizualizarea camerei la 360 grade daca aceasta a fost ultima optiune pe care am folosit-o?
Facem acest lucru din motive de siguranta. Unghiul de vedere al camerei posterioare este mult mai larg atunci cand functioneaza drept vizualizare a unei singure camere. Vizualizarea camerei posterioare este mai eficienta cand va alerteaza ca va apropiati de trafic pe care nu il puteti vedea.


Ce este scorul meu de condus?
Scorul de condus masoara consumul real de combustibil/energie si apoi il compara cu valoarea optima teoretica pentru fiecare segment de calatorie. Reducerea franarii, utilizarea acceleratiei si reducerea vitezei pot juca un rol important in reducerea consumului de combustibil/energie.


De ce am un scor de condus mare, dar un consum mare de combustibil?
in anumite cazuri, se poate obtine un scor mare de condus dar cu un nivel ridicat al consumului de combustibil/energie - de exemplu atunci cand conduceti in trafic aglomerat. Daca scorul de condus a fost 100%, ati obtinut cea mai eficienta utilizare de combustibil pentru calatorie. in schimb, un scor de condus de 50% indica faptul ca ati fi putut obtine o economie semnificativ mai mare de combustibil daca ati fi adoptat un stil diferit de condus.

NAVIGAREA
VIZUALIZARILE HARTILOR SI INTERACTIUNEA

Cum actualizez hartile sistemului de navigare?
Hartile sunt actualizate automat in fundal (in functie de piata). De asemenea, hartile pot fi descarcate gratuit in perioada de garantie initiala a vehiculului (in functie de piata) de la linkul de mai jos:

Land Rover:
Japonia: www.landrover.co.jp/pivimap
China: www.landrover.com.cn/pivimap
Coreea de Sud: www.landrover.co.kr/pivimap
RoW: www.landrover.com/pivimap


Cum selectez diferitele vizualizari de harta pe acest ecran de instrument virtual?
Pentru a modifica aspectul Interactive Driver Display (ecran interactiv cu soferul), accesati setarile de pe volan. Pentru preferinte suplimentare privind ecranul cu soferul, accesati Pivi Pro Settings (Setari) > Navigation (Navigare) > Driver Display (Ecranul pentru sofer).


De ce harta Navigation (Navigare) nu se mai misca atunci cand folosesc gestul de prindere pentru zoom?
Imediat ce interactionati cu harta, trece in modul „Explore” (Explorare). Acesta va permite sa gasiti locuri si sa verificati traseul sau traficul in zona locala etc. Harta revine automat la modul „Guidance” (Ghidare) dupa 60 de secunde sau cand apasati butonul de recentrare din partea de jos a ecranului tactil.


Ocazional, informatiile despre limita de viteza afisate in sistemul Navigation (Navigare) nu corespund cu cele afisate pe semnele rutiere reale, de ce?

Daca vehiculul dvs. este prevazut cu Traffic Sign Recognition (Recunoasterea semnelor de circulatie), se afiseaza o combinatie de informatii cuprinse in baza de date cu harti incorporata si semnele rutiere vizibile. Cu toate acestea, in anumite situatii, este posibil ca un semn rutier sa nu fie vizibil pentru camerele vehiculului - de exemplu, daca acesta este amplasat aproape de o intersectie, sau sistemul poate citi un semn de pe o strada adiacenta sau intersectie

Daca vehiculul dvs. nu este prevazut cu Traffic Sign Recognition (Recunoasterea semnelor de circulatie), atunci limitarile de viteza afisate sunt bazate pe informatiile disponibile la momentul compilarii bazei de date cu hartile incorporata.

Nota: limitarile de viteza si amplasarea camerelor de securitate sunt actualizate ori de cate ori se actualizeaza hartile de la bord.

Desi se depun eforturi pentru a furniza informatii exacte, responsabilitatea finala privind respectarea regulilor de circulatie ii ramane in mod clar soferului.

GHIDAREA PE DRUM

Cate puncte de referinta pot crea de-a lungul unui traseu?
Puteti crea cate puncte de referinta doriti de-a lungul unui traseu, inclusiv destinatia. Acestea sunt afisate in ordinea in care le adaugati. Pentru a va reorganiza punctele de referinta, atingeti sageata extindere unde sunt afisate informatiile privind ora estimata de sosire in navigator. Aceasta va afisa diferite puncte de referinta.


De ce ecranul principal afiseaza o ora de sosire estimata (ETA) pentru o destinatie pe care nu am selectat-o?
Sistemul de navigare va invata deplasarile periodice si apoi intuieste ca aceasta ar putea fi destinatia dvs., iar ETA corespunde acesteia, in functie de conditiile de trafic curente. Cu functia pentru naveta activata, sistemul poate furniza o ETA chiar daca nu ati setat o destinatie - mentinandu-va informati cu privire la posibilele probleme de pe ruta dvs. preferata. Daca uneori circulati pe o ruta alternativa catre aceeasi destinatie, sistemul o va invata si pe aceasta. Cand s-a invatat mai mult de o ruta pentru aceeasi destinatie, sistemul afiseaza cea mai rapida ruta si ETA in functie de conditiile curente. Cand incepeti deplasarea va afisa o linie pe harta, dar nu va citi instructiunile pentru fiecare viraj - presupune ca stiti traseul. Cu toate acestea, in cazul in care conditiile de trafic se modifica in sens negativ si daca va abateti de la ruta curenta si de la toate celelalte rute folosite anterior pentru a ajunge la aceasta destinatie - sistemul va va intreba daca doriti sa treceti la ghidarea pentru fiecare viraj. Poate fi util in special daca va aflati intr-un loc necunoscut. Daca se gaseste o ruta mai rapida pe care nu v-ati deplasat anterior, sistemul va propune aceasta ruta mai rapida. Dupa ce urmati ocolirea pe drumuri nefamiliare pentru sistem (presupunand ca este activat Smart Voice Guidance (Ghidajul vocal inteligent)), activeaza instructiunile pentru fiecare viraj. Dupa ce reveniti pe drumurile cunoscute, sistemul dezactiveaza automat sonorul pentru instructiunile de ghidare vocala.


Cate deplasari trebuie sa fac pana la aceeasi destinatie inainte ca functia Commute (Naveta) sa invete drumul?
De regula sunt necesare doua deplasari la aceeasi destinatie din acelasi punct de pornire inainte sa se invete o „Commute” (Naveta). Ora curenta trebuie sa fie, de asemenea, +/- 1 ora fata de ora de pornire invatata.


Cum setez o destinatie?
Exista mai multe moduri de a seta o destinatie folosind Pivi Pro1. Mai intai, metodele disponibile direct din dala navigare de pe ecranul principal, unde nu a fost setata nicio destinatie:

1. Setati adresa de acasa drept destinatie. Atingeti doar pictograma acasa din dala navigare de pe ecranul principal. Sistemul calculeaza ruta in functie de preferintele dvs., care se pot modifica in setarile pentru navigare.

Nota: daca nu a fost inca setata o locatie pentru adresa de domiciliu, sistemul va lansa sistemul de navigare si va va ghida prin intreg procesul de setare a locatiei. Din motive de securitate, se prefera sa setati o locatie care este suficient de aproape de domiciliu pentru ca sistemul sa va ghideze pana acolo, dar, in cazul unei utilizari neautorizate a vehiculului, sa nu arate locatia reala a domiciliului dvs.

2. Daca se face clic pe pictograma de cautare din dala de navigare se deschide sistemul de navigare cu pagina de cautare implicita. Faceti clic pe pictograma pentru categoria POI (punctul de interes), de ex. mancare sau bauturi, sau faceti clic pe bara de cautare pentru a introduce o anumita locatie, adresa sau, acolo unde este posibil, codul postal. Adresele pot fi introduse intr-un singur rand. Pe masura ce scrieti, sistemul cauta posibilele potriviri, dar ofera si optiuni pentru completarea automata a cuvintelor. Daca se atinge un numar de rezultate sau pictograma de ascundere a tastaturii se afiseaza corespondentele in functie de caracterele introduse. Atingeti un rezultat. Acum sistemul afiseaza o lista cu rezultatele relevante.

Iata un exemplu real privind aceasta actiune. Atingeti bara de cautare si scrieti „star”, atingeti „results” (rezultate). Sistemul afiseaza corespondentele care includ „star”. Atingeti „Starbucks” pentru a vedea toate locatiile Starbucks din apropierea dvs. Harta actualizeaza zona de cautare atunci cand faceti zoom sau va deplasati pe harta. Atingeti „Go” (Accesare) pentru a incepe imediat ghidarea sau atingeti locul pentru a se afisa mai multe informatii.

Apoi, puteti atinge de doua ori pictograma de navigare din partea de jos a ecranului tactil. Aceasta este comanda rapida pentru ecranul de configurare „Destination” (Destinatie). De aici puteti selecta una din cele trei optiuni, „Address entry” (Introducere adresa) (inclusiv codul postal), „Search” (Cautare) sau „Destinations” (Destinatii). „Destinations” (Destinatii) pot fi Home (Acasa), Recent destinations (Destinatii recente), Favourite destinations (Destinatii favorite), Shared destinations (Destinatii partajate) sau Commutes (Navete).

1. Cand este disponibila o naveta, se afiseaza pe dala navigare de pe ecranul principal. Daca sunt disponibile mai mult de o naveta, in functie de locatia curenta si momentul din zi, se afiseaza „commutes available” (navete disponibile). Daca se atinge pe dala navigare se ajunge direct la o lista de navete disponibile.

2. Alternativ, selectati o destinatie de pe ecranul harta si atingeti butonul de meniu din coltul inferior al hartii. Din nou, se afiseaza cele trei optiuni de destinatii, „Address” (Adresa), „Search” (Cautare) si „Destinations” (Destinatii).

3. De asemenea, puteti trimite locuri de destinatie vehiculului prin aplicatia pentru smartphone sau de pe site-ul web Route Planner. Un loc „salvat” in Route Planner se afiseaza in destinatiile favorite dupa ce se conecteaza vehiculul la internet si isi sincronizeaza destinatiile. Daca este deschisa navigarea pe ecran atunci cand se primeste o destinatie noua de la Route Planner, destinatia apare sub forma unui panou pop-up. Daca se atinge „use now” (utilizati acum), in sistemul de navigare incorporat in masina se confirma destinatia. Locurile setate drept destinatie prin intermediul Route Planner apar in destinatiile recente.


De ce nu a aparut destinatia pe care am trimis-o vehiculului?
Destinatiile se pot primi doar cand vehiculul are o conexiune de date adecvata. in anumite cazuri, desi sistemul poate aparea drept conectat, reteaua mobila se poate confrunta cu un volum mare de conexiuni sau zona poate avea o receptie slaba, ceea ce impiedica sistemul sa primeasca destinatia.


Cum pot vedea rutele alternative?
Dupa ce ati selectat o destinatie si ati confirmat-o ca destinatie facand clic pe „GO” (Accesare), apare scurt o fereastra pop-up. Atingeti „Routes” (Rute) pentru a vedea ruta implicita (in partea de sus a listei) si pana la doua rute alternative. Selectati ruta preferata si atingeti „start” (pornire) pentru a incepe ghidarea.


Cum utilizez functia de cautare a destinatiei?
Introduceti doar un loc, un cod postal sau o adresa in caseta de cautare. Chiar daca scrieti incorect pe litere numele/adresa, functia de cautare va recunoaste de regula locatia dorita. Faceti clic pe numarul de rezultate sau butonul de ascundere a tastaturii pentru a se afisa rezultatele aferente.

Daca vehiculul are o conexiune de date, cautarea va accesa cele mai recente informatii in cloud, precum si in baza de date incorporata a vehiculului.


Care este cel mai eficient mod de a cauta o destinatie?
Pentru a economisi timp, ascundeti butonul de ascundere a tastaturii sau numarul de rezultat dupa ce introduceti suficiente caractere pentru ca sistemul sa indice ca exista 5 rezultate in cazul vehiculelor cu ecran tactil de 10” sau 8 rezultate in cazul vehiculelor cu dimensiuni mai mari ale ecranului. Astfel se afiseaza o lista completa cu posibilele rezultate. Daca se atinge un element nume din lista, sistemul de navigare cauta rezultatele in functie de textul introdus.


Cand introduc un cod postal folosind metoda de introducere a adresei, de ce nu exista o optiune pentru adaugarea unui numar de casa?
Optiunea de introducere a codului postal cauta de la un punct central in cadrul codului postal respectiv. Cu toate acestea, se poate efectua cautarea folosind un nume de strada si un numar de casa.


De ce uneori apare pictograma pentru avertizare legata de carburant atunci cand setez o destinatie?
Pentru a va avertiza ca nu aveti suficient combustibil pentru a duce la capat deplasarea fara sa alimentati.

Pentru a crea cu usurinta o alimentare in timpul deplasarii, atingeti avertizarea pentru combustibil/energie. Astfel se afiseaza statiile de alimentare/incarcare de-a lungul drumului, aproape de punctul in care va trebui sa alimentati/incarcati - de asemenea, ofera un timp de sosire (ETA) mai exact.


Ce este vizualizarea sosirii?
Atunci cand mai aveti aproximativ cinci minute pana la destinatie, apare o fereastra pop-up cu vizualizarea sosirii, care va invita sa cautati parcare. Daca faceti clic pe „show parking” (afisare parcare) se afiseaza o lista cu parcarile cele mai apropiate de destinatia dvs. Se afiseaza distanta dintre destinatie si fiecare parcare. Cand faceti clic pe „Go” (accesare), parcarea auto se adauga drept punct intermediar.


Ce este Smart Voice Guidance?
Cu Smart Voice Guidance (Ghidare vocala inteligenta) activata in setarile de navigare pentru deplasarile obisnuite, sistemul de navigare va alerteaza in legatura cu intarzierile din trafic de pe ruta si va recomanda o ruta alternativa daca este disponibila vreuna. Daca noua ruta include drumuri cu care nu sunteti familiarizati, sistemul activeaza automat ghidarea vocala si instructiunile pentru fiecare viraj. Atunci cand reveniti la drumurile cunoscute, sistemul dezactiveaza automat sonorul pentru instructiunile de ghidare vocale.


Ce sunt navetele?
Sistemul invata traseele pe care va deplasati de la o anumita locatie la alta, de ex. de la serviciu acasa si invers. Se pot invata si alte deplasari frecvente efectuate la o ora similara din zi.

Pe ecranul principal (precum si functia principala de navigare), sistemul afiseaza pana la trei destinatii preconizate, in functie de invatarea programata. Destinatia se afiseaza impreuna cu un drum pe ruta care va permite sa faceti diferenta intre rutele pe care le-ati parcurs deja mai mut de o data si acea ruta pentru destinatia respectiva. Se afiseaza si timpul de sosire estimat (ETA), ceea ce va permite sa vedeti rapid daca timpul de calatorie va fi conform timpului dvs. obisnuit de deplasare sau nu.


Cum functioneaza functia naveta cu lansare automata?
Fara un set de rute sau ghidarea pentru naveta activa, sistemul de navigare nu poate informa in legatura cu posibilele intarzieri de pe drum. Cu toate acestea, cu functia naveta cu lansare automata activata din setarile pentru navigare, sistemul va preconiza cu mare incredere o singura posibila destinatie (in functie de deplasarile invatate periodice). Ghidarea pentru naveta porneste automat, presupunand ca ruta dvs. va fi aceeasi cu ruta preconizata.

Cu ghidarea pentru naveta activata, daca pe ruta are loc un accident de circulatie, sistemul va poate alerta totusi (in functie de locatia accidentului si de alternativele de rute disponibile), ceea ce va permite sa mergeti pe o ruta alternativa, daca este cazul.


Ce activeaza setarea pentru panoul de informatii din oglinda in setarile de navigare pentru Interactive Driver Display (ecran interactiv cu soferul)?
in ecranul de navigare principal al ecranului tactil, daca se face clic pe sageata extindere spre partea laterala a urmatoarei informatii privind virarea, apare un panou de informatii care afiseaza diferite informatii pe partea laterala a vizualizarii hartii de navigare principale. Daca se gliseaza la stanga si dreapta pe panou, se pot afisa vizualizari alternative. Optiunile includ listele cu virari, busola, listele de trafic, vizualizarea harta cu traseul ramas si afisarea generala a rutei. Cu optiunea „mirror info panel” (panou de informatii oglinda) activata in setarile de navigare, panoul de informatii vizibil in ecranul tactil va fi afisat si pe partea laterala a vizualizarii harta atunci cand se selecteaza Full screen map (harta de ecran complet) in Interactive Driver Display (ecran interactiv cu soferul). Astfel se pot afisa toate informatiile cheie de ghidare pentru navigare direct in fata, iar ecranul tactil nu mai trebuie sa afiseze alte informatii, in conformitate cu preferintele dvs.

GENERALITATI

Am selectat optiunea de vizualizare a hartii din satelit, dar doar unul dintre ecrane afiseaza vizualizarea hartii din satelit?
Setarile de navigare va permit sa selectati vizualizarea harta din satelit pentru Interactive Driver Display (ecran interactiv cu soferul) sau ecranul tactil, ceea ce va permite sa aveti orice combinatie de vizualizari pentru harta pe ecrane, in functie de preferintele dvs.


Cand caut o destinatie se indica distanta, dar dupa ce confirm destinatia de regula distanta creste semnificativ?
Pentru a oferi rezultate mai rapide pentru cautare, distanta din cautare este calculata in linie dreapta. Atunci cand se planifica intreaga ruta se calculeaza o distanta mai precisa.


Cum pot cauta un punct de interes pe ruta mea?
Selectati o categorie POI (punct de interes) sau introduceti o comanda de cautare, de ex. restaurante cu specific italienesc. Setati harta in modul panorama de-a lungul rutei, iar restaurantele cu specific italienesc se afiseaza in cateva secunde


Cum se actualizeaza baza de date cu camerele de siguranta?
Baza de date cu camerele se actualizeaza atunci cand se actualizeaza baza de date pentru harti.

Includem locatiile camerelor de siguranta pentru a evidentia locatiile cu accidentele cunoscute. Dorinta noastra este de a contribui la mentinerea sigurantei clientilor nostri, a pasagerilor acestora si a celorlalti participanti la trafic.

Desi se depun eforturi pentru a furniza informatii exacte, responsabilitatea finala privind respectarea regulilor de circulatie ii ramane in mod clar soferului.

SETARI

in modul „guidance” (ghidare), imi pot personaliza notificarile care sa apara in navigare?
Da, va puteti personaliza notificarile care sa se afiseze accesand setarile de navigare.


Pot activa transmisiunile cu alerte sonore privind traficul de la posturile locale?
Da, accesati Settings (Setari) > All (Toate) > Apps (Aplicatii) > Media > AM FM Settings (Setari AM FM) > Traffic Announcements (Anunturi despre trafic) > On (Pornit)

ABONAMENTE
ABONAMENTE

De unde stiu daca am InControl pe vehiculul pe care il utilizez?
Consola superioara are doua clape, care se pot deschide pentru a aparea butonul pentru apelarea de urgenta (pictograma SOS). Daca aveti neclaritati, contactati centrul de experiente pentru clienti.


Trebuie sa suport costuri suplimentare daca folosesc serviciile InControl?
Serviciile InControl cum ar fi Remote (La distanta), Online Pack si Wi-Fi Enabled (Activat prin Wi-Fi) sunt incluse in abonamentul de date complementar. Nu vor exista costuri suplimentare pentru utilizarea serviciilor InControl.

Cu toate acestea, retineti ca se poate aplica politica privind utilizarea rezonabila si dupa utilizarea celor 20 GB pe luna este posibil ca viteza datelor sa scada. Consultati cei mai recenti Termeni si conditii pentru mai multe informatii.


Cand incep si cand se incheie abonamentele pentru InControl?
Abonamentul pentru navigare se activeaza cand incepe garantia si va fi valabil pe intreaga perioada de garantie. Abonamentul pentru Remote incepe cand se activeaza contul InControl si va fi valabil timp de 3 ani. Abonamentele cu date pentru Online Pack Wi-Fi Enabled se activeaza atunci cand incepe garantia. Perioadele de abonament standard pentru Online Pack si Wi-Fi enabled sunt de 12 luni. Pentru a vedea cand va expira serviciile, conectati-va la site-ul web InControl si vedeti afisate datele de expirare ale abonamentelor in partea dreapta a paginii de pornire. Alternativ, conectati-va la aplicatia Land Rover Remote si puteti vedea meniul „Subscriptions” (Abonamente) sub pictograma „More” (Mai multe).


Cum pot afla cat timp mai am ramas din abonamentul curent pentru Navigation (Navigare)?
Mergeti la Settings (Setari) > All (Toate) > Navigation settings (Setari de navigare) > Connected services licence (Licenta pentru servicii conectate). Aici sunt afisate data expirarii si toate functiile disponibile. Acestea pot varia in functie de locul de unde ati achizitionat vehiculul.


imi voi putea reinnoi abonamentul?
Cand serviciile InControl ajung la data de expirare, veti primi un e-mail cu un link de unde va puteti reinnoi serviciile InControl. Daca nu ati primit acest e-mail sau daca a expirat linkul contactati Servicii clienti.


Ce versiuni de browser de internet si sistem de operare sunt acceptate de diferitele aplicatii si site-uri web disponibile?
Aplicatia Route Planner: Android 4.3 sau o versiune ulterioara Apple iPhone 4s sau o versiune ulterioara cu iOS 8.0 sau ulterior. Site-ul web Route Planner: Internet Explorer 9, 10, 11, Firefox 36, 37, Chrome 37, 38, Safari 7.1, 8. Sistemele de operare compatibile cu site-ul web Route Planner: Windows 7, 8, 10 Mac OSX Mavericks sau ulterior.


Pot asocia mai mult de un vehicul la contul meu InControl?
Da, va puteti asocia mai mult de un vehicul la contul dvs. InControl. Pentru a adauga altul la cont, accesati www.landroverincontrol.com/owner, faceti clic pe fila „Add Vehicle” (Adaugare vehicul) din partea de sus a paginii cu tabloul de bord al vehiculului si urmati pasii pentru a adauga noul vehicul la contul dvs. InControl existent.


Ce se intampla daca imi pierd sau mi se fura telefonul?
Land Rover recomanda clientilor sa seteze o securitate adecvata dispozitivelor. Daca va pierdeti telefonul sau va este furat, va puteti conecta la contul InControl prin intermediul site-ului web My Landrover InControl si sa va schimbati parola si codul PIN.


Unde pot adresa direct orice intrebare privind InControl?
Site-ul web Landrover InControl www.landrover.co.uk/incontrol ofera informatii privind functiile InControl.
Pentru alte intrebari sau pentru probleme privind utilizarea InControl, va puteti contacta dealerul Landrover sau Customer Relationship Centre (CRC) (Centrul de relatii clienti).


Pentru ce functii/servici este necesar un abonament activ?


Connected Navigation1
Informatii din trafic in timp real
Itinerar online
Vizualizari pe harta din satelit
Cautare online, inclusiv recenzii, evaluari si imagini
Disponibilitate locurilor de parcare
Preturile pentru combustibil
Disponibilitatea incarcarii EV
Amplasarea camerelor de securitate
Actualizarile hartilor

Online Pack4

Wi-Fi Enabled with Data Plan (Wi-Fi activat cu abonament de date) 8

Secure Tracker/Secure Tracker Pro6

InControl Remote5


Toate functiile si serviciile variaza in functie de disponibilitatea pe piata.

ACHIZITIONAREA SI ACTIVAREA

Cum imi creez un cont InControl si cum activez serviciile InControl?
Daca inca nu a facut-o dealerul dvs., accesati www.landroverincontrol.com/owner si urmatii pasii pentru a va crea contul InControl si a activa serviciile InControl.


Cum stiu ca mi s-au activat serviciile InControl?
Dupa ce ati finalizat procesul de configurare InControl, serviciile dvs. InControl sunt activate si vi se va trimite un e-mail la adresa de e-mail furnizata in timpul procesului de configurare.

Urmatoarea data cand porniti motorul vehiculului, luminile de pe butoanele pentru apel de urgenta SOS si asistenta Landrover optimizata, amplasate in consola superioara a vehiculului trebuie sa fie iluminate.


Daca am cumparat un vehicul utilizat, cum imi creez un cont InControl si cum activez serviciile InControl?
incepeti prin a verifica daca vehiculul este prevazut cu serviciile InControl. Consola superioara a vehiculului are doua clape, care se pot deschide pentru a aparea butonul pentru apelarea de urgenta (pictograma SOS) si pentru asistenta Landrover optimizata (pictograma cheie de buloane).

Daca lumina de la butonul pentru apelarea de urgenta este aprinsa si lumina pentru asistenta Landrover optimizata este stinsa, accesati www.landroverincontrol.com/owner si urmati pasii pentru a va crea contul InControl si a activa serviciile InControl. Daca achizitionati vehiculul de la un dealer, acesta va va ajuta cu procesul de configurare. Daca observati ca lumina pentru asistenta Landrover optimizata este aprinsa, contactati dealerul pentru asistenta, deoarece nu va veti putea asocia vehiculul la contul InControl.

REZILIEREA SERVICIILOR INCONTROL

Cum imi pot rezilia serviciile InControl?
Pentru a va rezilia serviciile InControl, accesati site-ul web My Landrover InControl, faceti clic pe „Vehicle Settings” (Setarile vehiculului) de pe pagina cu tabloul de bord al vehiculului si selectati „Remove Vehicle” (Eliminare vehicul). Retineti faptul ca acest cont ramane activ chiar daca nu este conectat niciun vehicul. De asemenea, va puteti sterge contul, daca nu aveti niciun alt vehicul asociat si/sau nu mai doriti sa il pastrati. Pentru aceasta, atingeti fila „My Account” (Contul meu), selectati sectiunea „Remove Account” (Eliminare cont) si faceti clic pe butonul „Remove Account” (Eliminare cont).


Daca decid sa vand vehiculul, cum imi pot sterge datele cu caracter personal?
Mai intai, deconectati fiecare cont asociat cu vehiculul. Apoi stergeti toate profilurile si stergeti istoricul cautarii. Optiunile pentru aceste actiuni sunt amplasate in setarile Navigation si setarile Live.


Ce se intampla cand vand vehiculul prevazut cu InControl?
Atunci cand vindeti, cesionati vehiculul sau transferati proprietatea vehiculului in mod privat, trebuie sa va eliminati vehiculul din contul InControl. Pentru aceasta, conectati-va la site-ul web My Landrover InControl si selectati „Vehicle Settings” (Setarile vehiculului) de pe pagina cu tabloul de bord al vehiculului si selectati „Remove Vehicle” (Eliminare vehicul), conform Termenilor si conditiilor InControl.

Serviciile InControl vor fi transferate noului proprietar al vehiculului pe perioada ramasa din abonament, iar noul proprietar trebuie sa finalizeze configurarea contului InControl.

PREFERINTE

Cum imi actualizez adresa de e-mail, detaliile de contact si preferintele?
Pentru a va actualiza detaliile, accesati www.landroverincontrol.com/owner si conectati-va la cont. Selectati „My Account” (Contul meu) sau Settings/My Account (Setari/Contul meu) in aplicatia pentru smartphone InControl Remote unde va puteti actualiza detaliile de contact, va puteti schimba parola sau va puteti reseta codul PIN.


Ce se intampla cu datele mele, cine le poate accesa si eu le pot accesa?
Toate datele sunt stocate in conformitate cu cerintele privind protectia datelor din tara de unde a fost achizitionat vehiculul. Pentru mai multe informatii, consultati politica de confidentialitate Landrover InControl.


Ce se intampla daca imi uit parola InControl?
Selectati optiunea „Forgot your password” (ati uitat parola) de pe Pivi Pro1, ecranul de conectare al aplicatiei pentru smartphone InControl Remote5 sau site-ul web My Land Rover InControl si urmati indicatiile.

CONECTIVITATEA
WI-FI SI HOTSPOT

Ce este Wi-Fi Enabled with Data Plan (Wi-Fi activat cu abonament de date)?
Wi-Fi Enabled with Data Plan (Wi-Fi activat cu abonament de date) ofera un hotspot Wi-Fi 4G/LTE (in functie de model) in masina, care le permite pasagerilor sa conecteze mai multe dispozitive la internet folosind o conexiunea 4G/LTE incorporata. pentru aceasta se utilizeaza antena montata pe plafon, care creste fiabilitatea conexiunii continue in timpul deplasarii. Ofera o putere mai mare conexiunii de date (comparativ cu un smartphone din vehicul), deoarece structura metalica a vehiculului poate restrictiona receptia datelor.


Wi-Fi Enabled with Data Plan (Wi-Fi activat cu abonament de date) ofera o conexiune Wi-Fi continua in timpul deplasarii?
Hotspotul Wi-Fi8 functioneaza printr-o retea de telefonie mobila. Va asigura o conexiune de date mai buna decat un smartphone din vehicul, dar nu va functiona in zone in care nu exista retele de telefonie mobila.


Cu ce tip de retele functioneaza Wi-Fi Enabled (Wi-Fi activat)?
Wi-Fi Enabled (Wi-Fi activat) functioneaza pe retelele 4G/LTE.


Cum utilizez Wi-Fi Enabled with data plan (Wi-Fi activat cu abonament de date)?
in meniul „Settings” (Setari) > „Connectivity” (Conectivitate), activati „Hotspot” pentru a permite conectarea smartphone-ului si a tabletelor la conexiunea la internet a vehiculului.


Ce inseamna „Wi-Fi” din meniul cu setari pentru conectivitate?
Wi-Fi va permite sa va conectati la o retea Wi-Fi, de exemplu reteaua de acasa.


Care sunt avantajele conexiunii de date a vehiculului comparativ cu conexiunea de date de pe smartphone-ul meu?
Puterea semnalului telefonului mobil si conexiunea de date pot fi reduse semnificativ de structura vehiculului - metalul limiteaza transmiterea undelor radio.

Cartela SIM inclusa in vehicul se conecteaza la o retea mobila printr-o antena aeriana speciala cu mult mai mare, amplasata in afara vehiculului. Aceasta ajuta la mentinerea unei conexiuni de date mult mai puternice cu reteaua.


Pictograma 4G de sub ceas este vizibila, asa ca de ce sunt indisponibile anumite functii conectate?
Uneori, retelele pot fi supraincarcate cu utilizatori sau puterea semnalului poate fi prea mica pentru a asigura o calitate suficient de ridicata a conexiunii. Aceasta poate duce la o pierdere temporara a datelor.

SIM SI DATE

Am nevoie de o cartela SIM pentru a conecta vehiculul la internet?
Nu, vehiculul dvs. este prevazut cu o cartela SIM incorporata, care permite sa se utilizeze:

1.      Functiile/serviciile Connected Navigation1 conectate ale sistemului
2.       Wi-Fi Enabled with Data Plan (Wi-Fi activat cu abonament de date)8
3.      Functiile/serviciile Online Pack4
Pentru aceste servicii trebuie sa existe un abonament valabil. Datele mobile sunt incluse in abonament, astfel incat nu sunt necesare contracte sau cartele SIM suplimentare, atata timp cat este activ abonamentul.

BLUETOOTH

De ce nu isi aminteste vehiculul telefonul meu Bluetooth si nu il asociaza automat?
Cel mai probabil, acest lucru se datoreaza faptului ca functia de conectare automata pentru dispozitivul respectiv este dezactivata in setarile Bluetooth, sau alte dispozitive Bluetooth din raza de acoperire a vehiculului s-au conectat mai repede la vehicul.


Cate dispozitive Bluetooth se pot conecta sau asocia?
in total se pot asocia 10 dispozitive Bluetooth, cu doua dispozitive asociate in acelasi timp - pot fi telefoane sau dispozitive media. Primul dispozitiv asociat cu Pivi/Pivi Pro1 va fi desemnat drept dispozitiv principal. Configurarea se poate modifica daca accesati Settings (Setari) > All (Toate) > Connectivity (Conectivitate) > Bluetooth > clic pe dispozitivul pe care doriti sa il modificati.


Am doua telefoane conectate; cum pot schimba care sa fie utilizat pentru efectuarea apelurilor?
Din dala telefon de pe ecranul principal, faceti clic pe pictograma telefon in partea de jos a ecranului tactil. De aici puteti schimba care telefon sa fie utilizat pentru a efectua apeluri. Celalalt telefon conectat se poate utiliza pentru a receptiona apeluri. Din ecranul telefon puteti atinge si pictograma selector evidentiata din partea de sus a ecranului tactil. De aici puteti schimba care telefon sa fie utilizat pentru efectuarea apelurilor.


Cum imi pot reconecta dispozitivele Bluetooth asociate anterior?
Metodele pentru conectarea unui telefon sau a unui dispozitiv media pentru muzica sunt foarte asemanatoare.

Pentru a reconecta un telefon, utilizati selectorul pentru telefon din dala telefon de pe ecranul principal sau selectorul pentru telefon din partea de sus a ecranului tactil cu functia telefon.

Pentru a reda muzica, urmati aceiasi pasi, dar din dala media de pe ecranul principal sau selectorul pentru sursa din ecranul pentru media player.


Cand se asculta muzica de pe telefonul/media playerul conectate prin Bluetooth volumul pare mai redus comparativ cu alte surse audio?
Nivelul volumului setat pe dispozitivul in sine poate afecta volumul din difuzoarele vehiculului. Cresteti volumul pe dispozitivul conectat.

TELEFON

Contactele sau pozele mele descarcate pot fi vazute de oricine are acces la vehicul?
Nu, contactele sincronizate sunt vizibile doar atunci cand telefonul este conectat la vehicul.


Cum caut persoanele de contact in lista de contacte de pe telefon?
De pe ecranul principal puteti atinge lista cu favorite (doar telefoanele compatibile) sau butonul cu recente inclus in data telefon.

Din ecranul principal pentru telefon, selectati „Contacts” (Contacte). Atingeti pictograma cautare din partea de sus a ecranului pentru a accesa tastatura si incepeti sa cautati contactul dorit. Pe masura ce scrieti se actualizeaza automat lista. Faceti clic pe „x matches” (x corespondente) sau butonul de ascundere a tastaturii pentru a vedea optiunile.

Alternativ, daca atingeti litera de pe o parte a contactelor se afiseaza o tastatura. Daca atingeti o litera, de ex. F, lista sare la contactele ale caror nume incep cu F.

Puteti utiliza butonul de recunoastere vocala de pe volan pentru a utiliza comanda vocala ca sa sunati un contact sau un numar. De exemplu:
„Apeleaza David Smith”
„Apeleaza David Smith mobil”
„Apeleaza 01234987654”

ACTUALIZARI DE SOFTWARE
ACTUALIZARI DE SOFTWARE

Ce sunt actualizarile de software?
Actualizarile de software9 va permit sa va actualizati „software over-the-air” principal al vehiculului (wireless). Actualizarile se pot face la un moment care sa va convina, fara sa fie nevoie sa mergeti la un dealer sau la un centru de service autorizat.


Ce fac actualizarile de software vehiculului meu?
Actualizarile de software9 imbunatatesc performanta software-ului principal, pentru a se asigura ca vehiculul dvs. functioneaza intotdeauna cea mai recenta varianta de actualizare. intr-o singura actualizare de software se pot viza mai multe sistemele ale vehiculului.


Ce software poate fi actualizat la vehiculul meu?
Sistemele multimedia, telematica si diferite sisteme de control ale vehiculului pot fi actualizate la distanta pentru a va ajuta sa beneficiati la maximum de experienta dvs. de conducere.


Am nevoie de un cont InControl pentru actualizarile de software?
Nu, nu aveti nevoie de un cont InControl pentru a efectua o actualizare de software.


Cum activez actualizarile de software?
Actualizarile de software9 sunt activate automat pe vehiculul dvs. Descarcarea si instalarea noului software se pot realiza prin Wi-Fi sau conexiunea de date mobile incorporata. Descarcarea are loc automat, fara sa se intrerupa utilizarea vehiculului.


Cum imi conectez vehiculul ca sa primeasca actualizarile de software?
Sistemul Pivi/Pivi Pro1 poate fi conectat printr-o conexiune Wi-Fi sau prin conexiunea de date mobile incorporata a vehiculului.


Sunt asociate unei actualizari de software si costuri pentru date?
Nu. Actualizarile de software sunt efectuate prin Wi-Fi sau prin conexiunea de date mobile incorporata a vehiculului, fara taxe suplimentare de date.


Cat de des voi primi o actualizare de software?
Actualizarile de software sunt trimise periodic pentru a optimiza sistemele vehiculului. Veti primi o actualizare cand este necesara sau daca a existat o problema la software-ul existent al vehiculului. Vor fi disponibile si noi functii de software, pentru care va fi necesara o actualizare de software.


De unde stiu daca este disponibila o actualizare?
Cand este disponibila o actualizare pentru instalare, veti primi o notificare pop-up pe ecranul tactil al vehiculului. O actualizare de software apare si in elementul de meniu „Software update” (Actualizare software) din setarile principale ale Pivi/Pivi Pro1.


Trebuie sa instalez imediat actualizarea?
Nu. Veti primi un mesaj pop-up pe ecranul tactil al vehiculului atunci cand este disponibila o actualizare pentru instalare. Aici puteti apasa pe „Update now” (Actualizare acum) sau pe „Schedule” (Programare), care va permite sa efectuati actualizare atunci cand va doriti.


Cu cat timp inainte pot programa o actualizare?
Puteti programa o actualizare sa fie efectuata dupa 14 zile.


Ce trebuie sa fac inainte de a instala o actualizare?
1. inainte de a putea incepe o actualizare, asigurati-va ca: noul software a fost corect descarcat pe vehicul prin Wi-Fi sau conexiunea de date mobile incorporata a vehiculului 
2. S-au acceptat termenii si conditiile pentru actualizarea de software (unde este cazul) 
3. Vehiculul trebuie blocat si cu alarma activata (cand se specifica astfel) pentru a incepe actualizarea. Perioada de instalare a actualizarii se afiseaza pe notificarea pop-up
4. Toate geamurile trebuie sa fie inchise


Cum se efectueaza o actualizare de software?
1. De fiecare data cand porniti motorul, vehiculul verifica in mod activ si descarca orice actualizari relevante pentru vehiculul dvs.
2. Cand este disponibila o noua actualizare, pe ecranul tactil al vehiculului se afiseaza o notificare
3. Este posibil sa vi se solicite sa acceptati termenii si conditiile pentru actualizarea de software
4. Veti avea optiunea sa programati actualizarea cu 14 zile inainte
5. Cand vi se solicita acest lucru, opriti, inchideti si activati alarma vehiculului si verificati ca toate geamurile sa fie inchise pentru a incepe instalarea. Perioada de instalare se afiseaza pe notificarea pop-up
6. La finalizarea cu succes a actualizarii, pe ecranul tactil al vehiculului se afiseaza o notificare. si informatiile despre cea mai recenta actualizare se vor afisa in meniul actualizare de software
7. Se va afisa o notificare si daca actualizarea esueaza, indiferent de motiv. Atunci trebuie reluata actualizarea


Cat timp dureaza instalarea actualizarii de software?
Perioada de instalare se afiseaza pe notificarea pop-up actualizari de software. Nu va veti putea utiliza vehiculul atata timp cat se instaleaza actualizarea. Instalarea incepe la aproximativ 10 minute dupa ce inchideti vehiculul atunci cand selectati „Update now” (Actualizati acum).


Cum stiu cand se incheie actualizarea de software?
O notificare de pe ecranul tactil va va informa cand s-a instalat cu succes software-ul.


Trebuie sa am semnal ca sa aiba loc instalarea?
Da, aveti nevoie de o conexiune celulara sau Wi-Fi pentru a incepe instalarea actualizarii de software.


Pot opri instalarea dupa ce a inceput?
Nu, dupa ce a inceput instalarea nu o mai puteti opri.


Se pot instala automat actualizarile?
Pentru majoritatea tipurilor de actualizari de software trebuie sa le acceptati manual inainte de a incepe instalarea. Cu toate acestea, vehiculul dvs. se va actualiza uneori singur pentru a asigura siguranta, securitatea sau intretinerea sistemelor.


Trebuie sa activez actualizarile automate?
Pentru actualizarile automate nu trebuie sa faceti nimic, pe ecranul tactil nu apare nicio notificare si puteti conduce ca de obicei.

REZOLVAREA PROBLEMELOR

Ce trebuie sa fac daca nu se efectueaza o instalare?
Daca, indiferent de motiv, instalarea nu reuseste, este posibil sa vi se solicite sa reincercati. Puteti accesa actualizarea daca mergeti la meniul „Software Update” (Actualizare de software) din setarile Pivi / Pivi Pro1. Daca vehiculul se confrunta cu o problema atunci cand reporneste in urma unei actualizari, contactati asistenta rutiera sau dealerul local, care vor analiza problema.
imi pot actualiza software-ul daca nu sunt in tara?
Da, se poate sa va actualizati vehiculul atunci cand nu sunteti in tara, prin Wi-Fi sau conexiunea de date mobile incorporata a vehiculului.

De ce nu am vazut o notificare privind actualizarea de software?
Vehiculul dvs. are nevoie de o conexiune celulara sau Wi-Fi pentru a primi actualizari de software. Daca nu ati vazut o notificare pop-up pe ecranul tactil al vehiculului, puteti vedea daca este disponibila o actualizare accesand meniul „Software Update” (Actualizare software) din setarile principale pentru Pivi/Pivi Pro1. Daca este disponibila, o puteti instala direct din acest meniu sau o puteti programa pentru mai tarziu.

URMARITI FILMARILE
VOLAN
Butoanele tactile de pe volan ofera un set intuitiv de comenzi, cu optiunea suplimentara de personalizare a butonului.
URMARITI VIDEOCLIPUL
yt:Pu6TLpXFzWk
yt:Pu6TLpXFzWk
COMANDA VOCALA
Activata printr-un buton de pe volan, comanda vocala va ofera optiunea de a efectua sarcini prin comenzi vocale simple.
URMARITI VIDEOCLIPUL
yt:oilWaBekUiU
yt:oilWaBekUiU
SETARI
Usor de navigat, setarile Pivi Pro va permit accesul rapid la o serie de functii care va permit sa va configurati vehiculul exact asa cum doriti.
URMARITI VIDEOCLIPUL
yt:-KVuRsCSRFc
yt:-KVuRsCSRFc
MEDIA
Sortati posturile de radio in functie de favorite, pentru a naviga usor intre canale, sau comutati pe suporturile media stocate pe smartphone sau aplicatii terta parte cu doar cateva atingeri.
URMARITI VIDEOCLIPUL
yt:yVK5jnq2viU
yt:yVK5jnq2viU
CLEARSIGHT GROUND VIEW
ClearSight Ground View foloseste camera surround 3D pentru a afisa terenul din jurul rotilor din fata, facilitand manevrarea vehiculului.
URMARITI VIDEOCLIPUL
yt:Pu6TLpXFzWk
yt:Pu6TLpXFzWk
OGLINDA RETROVIZOARE
Oferind o vizualizare fara obstacole a drumului din spatele dvs., oglinda retrovizoare ClearSight afiseaza un flux video in timp real, cu o simpla atingere a unui comutator.
URMARITI VIDEOCLIPUL
yt:Pu6TLpXFzWk
yt:Pu6TLpXFzWk
INCARCAREA WIRELESS
Va incarca telefonul din mers, fara sa aveti nevoie de cabluri sau conectari. Asezati doar telefonul in suportul de incarcare wireless si incepeti.
URMARITI VIDEOCLIPUL
yt:Pu6TLpXFzWk
yt:Pu6TLpXFzWk
NU GASITI CE CAUTATI?

Daca mai aveti intrebari, conectati-ne sau discutati cu dealerul.

CONTACTATI-NE

Functiile optionale si disponibilitatea acestora pot varia in functie de specificatiile vehiculului (model si sistem de propulsie) sau necesita instalarea altor functii pentru a putea fi instalate. Contactati dealerul local pentru mai multe detalii sau configurati vehiculul online. Online Pack se estimeaza ca va fi disponibil pe piata din Romania incepand cu MY 2023.

Functiile incorporate in masina trebuie utilizate de sofer doar cand nu afecteaza siguranta. soferii trebuie sa se asigure ca detin in permanenta controlul complet asupra vehiculului.

Pivi si functiile InControl, optiunile, serviciile terta parte si disponibilitatea acestora depind in continuare de schimbarile care apar pe piata - verificati la dealerul local Land Rover care este disponibilitatea pe piata locala si care sunt conditiile contractuale. Anumite functii sunt incluse intr-un abonament care trebuie ulterior reinnoit dupa perioada initiala specificata de dealer. Conectivitatea retelei mobile nu poate fi garantata in toate zonele. Informatiile si imaginile afisate in legatura cu tehnologia InControl, inclusiv ecranele sau secventele, depind de actualizarile de software, de controlul versiunii si alte modificari de sistem/vizuale, in functie de optiunile selectate.

Apple CarPlay este o marca comerciala a Apple Inc. Apple Inc si se pot aplica termenii pentru utilizatorii finali.

Android Auto este o marca comerciala a Google LLC.

1Pentru Connected Navigation va fi necesar un abonament ulterior dupa perioada initiala recomandata de dealerul Land Rover.

2Masina dvs. este pregatita pentru Apple CarPlay. Serviciile oferite de Apple CarPlay depind de disponibilitatea functiei in tara dvs., consultati https://www.apple.com/uk/ios/feature-availability/#apple-carplay pentru mai multe informatii.

3Masina dvs. este pregatita pentru Android Auto. Serviciile oferite de Android Auto depind de disponibilitatea functiei in tara dvs., consultati https://www.android.com/auto/ pentru mai multe informatii.

4Se poate aplica politica utilizarii rezonabile. Include abonamentul standard de 1, care se poate extinde dupa perioada initiala specificata de dealerul Land Rover.

5Remote contine serviciile pentru abonament, care se poate prelungi dupa perioada initiala specificata de dealerul Land Rover. Aplicatia Remote trebuie descarcata din magazinul de aplicatii Apple/Magazinul Google Play.

6Serviciile Secure Tracker si Secure Tracker Pro trebuie activate si trebuie sa se afle intr-o zona cu acoperire de retea. Include abonamentul pentru service de 12 luni si i se poate face upgrade la perioada de garantie sau se poate reinnoi dupa perioada initiala specificata de dealerul Land Rover.

7Verificati intotdeauna ruta si iesirea inainte de trece prin apa.

8Se aplica politica utilizarii rezonabile. Dupa ce se utilizeaza in decurs de o luna 20 GB de date, viteza datelor si functionalitatea asupra vehiculului se pot reduce pentru restul lunii.

9Pentru actualizari este necesara o conexiune de date.