ABILITATI

DESCHIDETIINCHIDETI
  • ABILITATI

    Pentru a ajuta soferul la pornirea din rampa, asistenta la pornirea din rampa mentine rotile franate suficient de mult pentru ca soferul sa aiba timp sa mute piciorul de pe pedala de frana pe pedala de acceleratie. Acest lucru previne deplasarea vehiculului si asigura un plus de confort soferului. Asistenta la pornirea din rampa se activeaza automat, nu trebuie selectata.

  • CONTROL LA DEPLASAREA IN TEREN ACCIDENTAT (ATPC)

    Controlul la deplasarea in teren accidentat (ATPC) functioneaza la viteze foarte reduse, cuprinse intre 1,8 km/h si 30 km/h si permite soferului mentinerea unei viteze constante in conditii dificile, pentru ca acesta sa se poata concentra asupra manevrarii volanului si ocolirii obstacolelor. De asemenea, va permite sa porniti lin de pe loc, chiar si de pe suprafete cu aderenta redusa, cum ar fi gheata, zapada sau iarba uda.

  • CONTROL LA COBORAREA PANTELOR (HDC)

    Sistemul patentat Land Rover de control la coborarea pantelor (HDC) este disponibil in echiparea standard a tuturor modelelor Land Rover cu tractiune integrala. Acesta asista la coborarea pantelor abrupte, prin mentinerea unei viteze constante si franarea separata a fiecarei roti. Sistemul functioneaza automat, pentru a reduce viteza vehiculului si a o mentine la o valoare potrivita, in functie de treapta de viteza selectata si de pozitia pedalei de acceleratie. Aflati mai multe despre HDC pentru modelul Range Rover Evoque.

  • ASISTENTA STABILITATE REMORCA (TSA)

    Asistenta pentru stabilitatea remorcii (TSA) monitorizeaza daca senzorii de stabilitate ai vehiculului detecteaza probleme generate de dezechilibrarea remorcii. Sistemul vehiculului franeaza individual rotile, pentru a corecta o situatie potential periculoasa.

  • CONTROL LA FRANAREA IN PANTA (GRC)

    Gradient Release Control® (GRC) elibereaza progresiv franele la pornirea de pe loc in panta, pentru un maxim de control. Acest sistem functioneaza atat la deplasarea inainte, cat si la deplasarea in marsarier.

  • CONTROL LA ACCELERAREA IN PANTA (GAC)

    Controlul la accelerarea in panta (GAC) a fost proiectat pentru a reduce senzatia de accelerare brusca in momentul in care vehiculul intra pe o panta abrupta. Prin presurizarea sistemului de franare, controlul la accelerarea in panta incetineste vehiculul pana la o anumita viteza, atunci cand acesta coboara o panta, pe directia de deplasare dorita de sofer. Aceasta functie permite reducerea senzatiei de crestere a vitezei si o coborare mai sigura a pantelor.

  • TERRAIN RESPONSE

    Terrain Response este un sistem proiectat de Land Rover, care permite activarea setarilor optime ale vehiculului in functie de conditiile de deplasare, pe baza informatiilor introduse de catre sofer. Sistemul optimizeaza motorul, transmisia, diferentialele si sasiul, pentru a maximiza manevrabilitatea, confortul si tractiunea, indiferent de suprafata de deplasare. Selectati modul potrivit pentru conditiile de deplasare: general, iarba/pietris/zapada, noroi/santuri si nisip. Vehiculul ofera in orice situatie un comportament rutier sigur si previzibil.

  • TERRAIN RESPONSE 2

    Prin monitorizarea mai multor senzori ai vehiculului, sistemul Terrain Response 2 adapteaza automat diferite setari ale vehiculului in functie de starea drumului, pentru reglarea optima a suspensiei, motorului si sistemului antipatinaj, in functie de conditiile de deplasare. Sistemul Terrain Response 2 este o evolutie a sistemului Terrain Response, prin imbunatatirea confortului soferului si se asigura ca vehiculul este configurat intotdeauna optim, in functie de conditiile de deplasare. De asemenea, daca doreste, soferul poate selecta o configuratie diferita a vehiculului.

  • TRACTIUNE INTEGRALA (4WD)

    Land Rover utilizeaza sisteme de tractiune integrala permanenta, care asigura o transmisie optima a cuplului la roti si cea mai buna aderenta. Sistemele de tractiune integrala Land Rover asigura performante optime atat pe sosea, cat si in teren accidentat, indiferent de starea drumului.

  • CUTIE DE TRANSFER CU 2 TREPTE SI DIFERENTIAL CENTRAL CONTROLAT ELECTRONIC

    Sistemul de tractiune integrala permanenta dispune de o cutie de transfer cu 2 trepte, care imparte cuplul in mod egal intre cele 2 punti (50:50). Un ambreiaj multidisc controlat electronic din diferentialul central distribuie cuplul intre cele 2 punti; in situatii extreme, poate distribui 100% din cuplu oricarei punti, iar sistemul electronic de control al tractiunii imbunatateste caracteristicile ansamblului. Cutia de transfer permite selectarea intre gama de trepte scurte si lungi in timpul deplasarii, daca viteza nu depaseste 60 km/h. Gama de trepte scurte are un raport de 2,93:1 si asigura o viteza de deplasare foarte redusa, potrivita pentru deplasarea in teren accidentat sau tractarea remorcilor grele.

  • CUTIE DE TRANSFER CU O TREAPTA SI DIFERENTIAL CENTRAL TORSEN

    Cutie de transfer cu o treapta, controlata mecanic si diferential central Torsen. Cutia de transfer cu o treapta este cu 18 kg mai usoara decat cea cu 2 trepte si asigura performante dinamice, prin distribuirea cuplului 42/58 fata/spate. Acest raport poate ajunge pana la 78/22, in anumite conditii.

  • DETECTAREA ADANCIMII VADULUI

    Pe baza informatiilor transmise de senzorii din oglinzile exterioare, Wade Sensing™ informeaza soferul cu privire la adancimea apei, prin afisarea unei scheme pe ecranul tactil al vehiculului si activarea unui avertizor sonor, a carui intensitate creste pe masura ce apa se adanceste. Soferul poate vedea atat adancimea curenta a apei, cat si adancimea maxima a apei pe care vehiculul o poate traversa in siguranta; acest lucru este foarte folositor in special in conditii de vizibilitate scazuta sau pe timp de noapte.

  • PORNIRE DE PE LOC IN CONDITII DE ADERENTA REDUSA

    Pornirea de pe loc in conditii de aderenta redusa optimizeaza automat vehiculul, pentru a permite pornirea lina de pe loc pe suprafete cu aderenta redusa, cum ar fi iarba uda, gheata sau zapada. Sistemul se activeaza de la ecranul tactil al vehiculului si modifica raspunsul acceleratiei, pentru a permite transmiterea progresiva a cuplului motorului si asigura maximizarea aderentei si minimizarea patinarii rotilor, prin transmiterea exacta a cuplului la roti.

PERFORMANTE

DESCHIDETIINCHIDETI
  • CONTROL DINAMIC AL STABILITATII (DSC)

    Controlul dinamic al stabilitatii (DSC) monitorizeaza in permanenta senzorii rotilor vehiculului si asista soferul la restabilirea controlului, daca se detecteaza o pierdere de aderenta sau de stabilitate. Controlul dinamic al stabilitatii franeaza individual rotile si regleaza puterea motorului, in vederea maximizarii sigurantei si controlului.

  • DYNAMIC RESPONSE

    Dynamic Response monitorizeaza ruliul caroseriei la deplasarea pe suprafete denivelate. Sistemul este proiectat pentru a reduce semnificativ ruliul caroseriei si la abordarea virajelor. Dynamic Response imbunatateste manevrabilitatea vehiculului si confortul pasagerilor. Daca sistemul detecteaza ca vehiculul se deplaseaza in teren accidentat, modulul de comanda adapteaza actiunea barei antiruliu, care permite o articulare mai mare a rotilor si mareste pata de contact a anvelopelor pe suprafata de rulare, pentru maximizarea tractiunii si capacitatilor in teren accidentat.

  • SUSPENSIE ADAPTIVA DINAMIC

    Suspensia adaptiva dinamic monitorizeaza tinuta vehiculului de 500 de ori pe secunda si reactioneaza instantaneu, pentru a asigura imbunatatirea controlului si minimizarea ruliului caroseriei, in vederea imbunatatirii comportamentului rutier. Suspensia adaptiva dinamic include senzori inteligenti si amortizoare cu suspensie variabila continua. Sistemul asigura un echilibru optim intre confort si stabilitate la rulare. De asemenea, sistemul detecteaza conditiile de deplasare in teren accidentat si optimizeaza corespunzator rata de amortizare, pentru a asigura un confort imbunatatit.

  • MAGNERIDE

    MagneRide™ monitorizeaza tinuta vehiculului de 500 de ori pe secunda si reactioneaza instantaneu, pentru a asigura imbunatatirea controlului si minimizarea ruliului caroseriei, in vederea imbunatatirii comportamentului rutier. MagneRide™ include senzori inteligenti si amortizoare cu suspensie variabila continua, care contin particule magnetice. Sistemul asigura un echilibru optim intre confort si stabilitate la rulare. De asemenea, sistemul detecteaza conditiile de deplasare in teren accidentat si optimizeaza corespunzator rata de amortizare, pentru a asigura un confort imbunatatit.

  • TRANSMISIE EFICIENTA

    • Sistemul inteligent de tractiune integrala permanenta asigura performante si tractiune extraordinare pe toate suprafetele de deplasare si variaza continuu cuplul transmis celor 2 punti. Sistemul este controlat electronic si raspunde la patinarea rotilor si la solicitarile soferului mult mai rapid decat un sistem mecanic. Acest lucru asigura calitati excelente in teren accidentat si agilitate imbunatatita pe drumuri asfaltate.

  • TRANSMISIE ACTIVA

    Un sistem de transmisie revolutionar, care poate comuta inteligent intre tractiunea pe fata si tractiunea integrala, in functie de conditiile de deplasare si care imbina avantajele consumului redus de combustibil al tractiunii pe 2 roti si calitatile in teren accidentat ale tractiunii integrale. Tractiunea integrala este activata in mod continuu, pentru a asigura rezerve mari de aderenta la pornirea de pe loc, dar un ambreiaj deconecteaza complet tractiunea integrala, daca aderenta este suficienta. Daca sistemul detecteaza patinarea rotilor sau un stil de condus mai dinamic, tractiunea integrala este reactivata in 350 de milisecunde. 2 ambreiaje controlate electronic, amplasate pe fiecare parte a diferentialului puntii spate, distribuie cuplul motor rotii cu cea mai buna aderenta. Acest lucru imbunatateste agilitatea la deplasarea pe drumuri asfaltate, iar puntea spate poate fi „blocata” complet, pentru a asigura o tractiune maxima la deplasarea pe suprafete foarte alunecoase. Trecerea de la tractiune pe fata la tractiune integrala se face foarte lin, iar soferii pot monitoriza functionarea sistemului cu ajutorul afisajului 4x4i al ecranului tactil.

  • DIFERENTIAL ACTIV BLOCABIL PUNTE SPATE

    Prin monitorizarea parametrilor vehiculului si suprafetei de deplasare, diferentialul activ blocabil al puntii spate poate fi reglat continuu cu ajutorul unui actuator controlat de computer, pentru a asigura transmiterea puterii la rotile cu cea mai buna aderenta. Acest lucru asigura o stabilitate imbunatatita la abordarea virajelor pe drumuri asfaltate si o tractiune imbunatatita la deplasarea in teren accidentat.

  • VECTORIZARE CUPLU MOTOR (DIFERENTIAL)

    Sistemul de vectorizare a cuplului motor impreuna cu diferentialul activ blocabil al puntii spate asigura un comportament rutier si o manevrabilitate imbunatatite la abordarea celor mai stranse viraje. Diferentialul controlat electronic si sistemul de franare al vehiculului echilibreaza continuu distributia cuplului motor intre cele 4 roti, la abordarea virajelor. De asemenea, sistemul este activ la deplasarea in teren accidentat, cu setarile relevante Terrain Response. Poate fi foarte eficient pe nisip, caz in care imbunatateste manevrabilitatea vehiculului si evita subvirarea excesiva.

  • VECTORIZARE CUPLU PRIN FRANARE

    Acest sistem imbunatateste agilitatea si stabilitatea vehiculului la abordarea virajelor. Monitorizeaza si echilibreaza continuu distributia cuplului motor la toate rotile, pentru a imbunatati aderenta si manevrabilitatea pe sosea si in teren accidentat. De asemenea, sistemul poate reduce diametrul de bracaj si reduce subvirarea, prin franarea rotii spate de pe interiorul virajului, in vederea transferarii unui cuplu mai mare catre roata exterioara si imbunatatirii stabilitatii.

  • LICHID PENTRU TRATAREA GAZELOR DE ESAPAMENT DIESEL (DEF)

    DEF, cunoscut si ca AdBlue®, AUS 32 si ARLA 32, este un lichid non-toxic, incolor, inodor si non-inflamabil. Acesta se afla intr-un rezervor separat al vehiculului si este injectat in sistemul de esapament, pentru a curata gazele de esapament. Aflati mai multe despre Adblue® aici.

  • SERVODIRECTIE ASISTATA ELECTRIC (EPAS)

    Servodirectia asistata electric (EPAS) ofera feedback si control impresionante, precum si o asistare imediata a directiei. Se activeaza atunci cand trebuie - economisind combustibil, precum si energie, pentru situatiile in care aveti nevoie cu adevarat. Prin gestionarea avansata de catre computer in vederea adaptarii asistarii directiei, EPAS asigura un control bun la viteza mare si o asistare sporita in timpul efectuarii manevrelor la viteze mici.

  • CONTROL CUPLU LA FRANA DE MOTOR (EDC)

    EDC reduce tendinta de blocare a rotilor provocata de frana de motor puternica, in conditii de carosabil alunecos. Sistemul actioneaza scurt, prin cresterea cuplului transmis rotilor motoare, in functie de situatie.

  • MOD ECO

    Daca este activata, aceasta functie standard prioritizeaza cele mai eficiente setari ale cutiei de viteze automate, transmisiei active, incalzirii si aerului conditionat, pentru a minimiza consumul de combustibil si emisiile de CO2. Datele ECO asigura soferului informatii relevante prin intermediul ecranului tactil, pentru ca acesta sa poata adopta un stil de condus mai economic.

  • MOTOARE INGENIUM

    Motorul diesel modern Land Rover Ingenium, cu 4 cilindri in linie, asigura performante si rafinament impresionante. Agregatul usor, cu o cilindree de 2,0 litri, realizat integral din aluminiu, dispune de chiulasa cu 2 axe cu came in cap si 16 supape, distributie variabila pe partea de esapament si 2 arbori de echilibrare, pentru un rafinament imbunatatit. Aflati mai multe despre motoarele noastre Ingenium aici.

CONFORT SI UTILITATE

DESCHIDETIINCHIDETI
  • SUSPENSIE PNEUMATICA GESTIONATA ELECTRONIC (EAS)

    Suspensia pneumatica integrala optimizeaza articulatia puntilor si garda la sol, pentru imbunatatirea confortului, comportamentului rutier si capacitatilor in teren accidentat. In stationare, suspensia pneumatica maximizeaza utilitatea vehiculului, prin cresterea sau reducerea garzii la sol, in vederea asigurarii unui acces mai usor in habitaclu. De asemenea, sistemul permite incarcarea usoara a bagajelor sau altor obiecte in vehicul.

  • MODUL EXTINS

    Daca vehiculul ramane imobilizat, suspensia pneumatica asigura temporar o garda la sol mai mare. Modul extins este activat automat, pentru a mari garda la sol. Modul extins este disponibil in orice moment, nu trebuie selectat. Disponibil numai impreuna cu suspensia pneumatica gestionata electronic (EAS).

  • HAYON ACTIONAT PRIN GESTURI

    Hayonul actionat prin gesturi permite soferului sa actioneze hayonul de la bordura, fara sa trebuiasca sa atinga efectiv vehiculul sau cheia. Daca este detectata cheia inteligenta, hayonul poate fi actionat prin trecerea piciorului pe sub senzorii de pe una din partile acestuia.

  • AFISAJ PE PARBRIZ

    Aceasta optiune prezinta pe parbriz date importante despre vehicul, cum ar fi viteza de deplasare, treapta de viteza selectata si instructiunile de navigatie, astfel incat soferul sa se poata concentra intotdeauna asupra condusului. O premiera mondiala, acest sistem dispune de tehnici de tip holograma, care asigura o saturatie a culorilor, o luminozitate si un contrast superioare. Soferul are posibilitatea de a activa si dezactiva functia.

SISTEME DE ASISTENTA PENTRU SOFER

DESCHIDETIINCHIDETI
  • RECUNOASTERE INDICATOARE RUTIERE

    Recunoasterea indicatoarelor rutiere va permite sa fiti bine informat, prin afisarea anumitor indicatoare rutiere in cadrul grupului de instrumente, unde pot fi usor de observat sau pe afisajul de pe parbriz, daca exista in dotare. Sistemul detecteaza indicatoarele de restrictie de viteza (inclusiv indicatoarele transversale variabile) si indicatoarele rutiere care furnizeaza informatii suplimentare, cum ar fi reducerea vitezei in conditii de carosabil umed.

  • ADAPTIVE CRUISE CONTROL, CU ASISTENTA LA DEPLASAREA IN COLOANA

    Sistemul Adaptive Cruise Control utilizeaza tehnologia radar pentru reglarea automata a vitezei, in vederea mentinerii unei distante de siguranta pana la vehiculul din fata. Daca vehiculul respectiv incetineste, viteza unui Land Rover se reduce corespunzator, pentru a mentine o distanta de siguranta. Vehiculul revine la viteza prestabilita, imediat ce drumul este din nou liber. Daca vehiculul din fata se opreste complet, functia de asistenta la deplasarea in coloana opreste lin vehiculul dvs. Daca vehiculul din fata se pune iarasi in miscare, atingeti pedala de acceleratie, iar vehiculul dvs. il va urma din nou.

  • INTELLIGENT SPEED LIMITER

    La activare, limitatorul de viteza inteligent utilizeaza informatiile furnizate de recunoasterea indicatoarelor rutiere, pentru a ajusta corespunzator viteza vehiculului.

  • SENZORI DE PARCARE SPATE

    Senzorii de parcare spate permit deplasarea mai usoara si mai sigura in marsarier, in locuri inguste. In momentul in care se cupleaza marsarierul, se activeaza automat senzorii din bara spate. In timp ce parcati, afisajul ecranului tactil si feedback-ul audio va arata cat de aproape sunteti de obiecte.

  • SENZORI DE PARCARE FATA SI SPATE

    Senzorii de parcare fata si spate permit manevrarea mai usoara si mai sigura. In momentul in care se cupleaza marsarierul sau la activarea manuala a sistemului, se activeaza senzorii din barele de protectie fata si spate. In timp ce parcati, afisajul ecranului tactil si feedback-ul audio va arata cat de aproape sunteti de obiecte.

  • 360 PARKING AID

    360Parking Aid asigura incredere deplina la manevrarea in spatii inguste. Senzorii amplasati in jurul vehiculului se activeaza automat la cuplarea marsarierului sau se pot activa manual, iar pe ecranul tactil apare o imagine de sus a vehiculului. In timp ce parcati, afisajul ecranului tactil si feedbackul audio va arata cat de aproape sunteti de obiecte.

  • ASISTENTA LA PARCARE (LATERALA SI IESIRE DIN PARCARE)

    Sistemul nostru de asistenta la parcare permite ca manevrele de parcare laterala intr-un spatiu ingust sa fie mai usoare ca niciodata, prin directionarea vehiculului intr-un loc de parcare corespunzator. Tot ce aveti de facut este sa selectati treapta de viteza potrivita si sa controlati viteza vehiculului. De asemenea, asistenta la parcare permite iesirea din parcare si preia complet stresul generat de aceasta manevra. Schemele si notificarile va ghideaza pe durata ambelor manevre.

  • DETECTARE TRAFIC LA DEPLASAREA IN MARSARIER

    Utila in special la iesirea dintr-un loc de parcare, detectarea traficului la deplasarea in marsarier va avertizeaza daca de una din partile laterale ale vehiculului se apropie alte vehicule, pietoni sau alte pericole. Sistemul va avertizeaza sonor si vizual, pentru a sti ce se afla in spate, chiar si atunci cand vizibilitatea este obstructionata.

  • ASISTENTA LA PASTRAREA BENZII DE RULARE

    Asistenta la pastrarea benzii de rulare permite imbunatatirea sigurantei la drum lung. Sistemul detecteaza daca vehiculul paraseste neintentionat banda de rulare si corecteaza usor traiectoria.

  • MONITORIZARE STARE SOFER

    Monitorizarea starii soferului recunoaste primele semne de oboseala si va avertizeaza din timp daca trebuie sa luati o pauza.

  • MONITORIZARE UNGHI MORT

    Monitorizarea unghiului mort va avertizeaza daca in aceasta pozitie se afla vehicule sau daca de aceasta zona se apropie rapid din spate alte vehicule. Daca este detectat un vehicul, pe oglinda exterioara de pe partea respectiva se aprinde o mica lampa de avertizare. Daca semnalizati in directia obstacolului, lampa de avertizare clipeste, pentru a semnala un pericol potential.

  • ASISTENTA PENTRU UNGHIUL MORT

    Impreuna cu monitorizarea unghiului mort, asistenta pentru unghiul mort poate ajuta la prevenirea coliziunilor. Daca atunci cand incepeti sa schimbati banda de rulare vehiculul detecteaza un alt vehicul in unghiul mort, asistenta pentru unghiul mort controleaza volanul si permite indepartarea pericolului.

  • AVERTIZARE LA PARASIREA BENZII DE RULARE

    Sistemul nostru de avertizare la parasirea benzii de rulare permite imbunatatirea sigurantei la drum lung. Detecteaza daca automobilul paraseste banda de rulare si va anunta vizual si prin vibrarea usoara a volanului.

  • FRANARE DE URGENTA AUTONOMA

    In caz de franare de urgenta, vehiculul este intotdeauna pregatit. Daca se detecteaza un risc de coliziune, vehiculul activeaza o avertizare „coliziune in fata” si va da timp pentru a lua masuri. Daca riscul de coliziune nu dispare si nu luati nicio masura, sistemul nostru de franare autonoma actioneaza franele, pentru a reduce gravitatea eventualului impact.

  • ASISTENTA PENTRU COMUTARE AUTOMATA FAZA LUNGA

    Atunci cand este cazul, acest sistem comuta automat intre faza scurta si faza lunga, cu ajutorul senzorului montat in partea din fata a oglinzii retrovizoare.

  • ASISTENTA LA FRANAREA DE URGENTA

    Daca se apasa brusc pedala de frana, acest sistem maximizeaza forta de franare, pentru a reduce distantele de oprire. De asemenea, permite un control mai bun asupra directiei, in situatii neasteptate.

MULTIMEDIA

DESCHIDETIINCHIDETI
  • INCONTROL

    InControl este o gama de servicii si aplicatii care va permit sa va conectati la vehicul si la lumea digitala, rapid si in siguranta. Chiar daca nu va aflati in vehicul, InControl va insoteste si se asigura ca experienta Land Rover este la fel de placuta ca intotdeauna.

  • INCONTROL APPS

    Tehnologia Land Rover InControl Apps permite controlul aplicatiilor optimizate pentru vehicul instalate pe smartphone de la ecranul tactil al vehiculului, inclusiv a contactelor, calendarului si playerului audio. De asemenea, puteti descarca aplicatii terta parte, care ofera o gama diversificata de servicii. InControl Apps se conecteaza la smartphone printr-un cablu USB conectat la mufa USB.

  • INCONTROL PROTECT

    Smartphone-ul joaca rolul unui portal de conectare la un Land Rover, cu ajutorul InControl Protect. Puteti verifica de la distanta nivelul combustibilului, gasi vehiculul intr-o parcare aglomerata, inregistra calatoriile si chiar verifica daca nu cumva ati lasat un geam deschis. De asemenea, este inclus serviciul optimizat de asistenta rutiera Land Rover care, in cazul putin probabil al unei defectiuni, poate transmite companiei de asistenta rutiera informatii despre diagnoza si locatie. In cazul unor incidente grave, apelarea SOS in caz de urgenta transmite serviciilor de urgenta locatia dvs.

  • INCONTROL SECURE

    InControl Secure utilizeaza tehnologie de urmarire, pentru a va avertiza cu privire la o tentativa de furt si indica locatia vehiculului, pentru a permite recuperarea rapida.

  • INCONTROL TOUCH

    InControl Touch este noul sistem multimedia standard, cu ecran tactil cu diagonala de 8 in. si comenzi intuitive = de tipul „touch” and „swipe”. Acesta dispune de un sistem de navigatie modern, cu harti 2D sau 3D si comenzi vocale. Sistemul permite conectarea telefonului si setarea optiunilor de climatizare, multimedia si a comenzilor vehiculului, in functie de preferinte. InControl Touch reprezinta baza pentru multe sisteme de siguranta activa si echipamente optionale suplimentare.

  • INCONTROL TOUCH PRO

    InControl Touch Pro este cel mai avansat sistem multimedia oferit de Land Rover pana acum. Ecranul tactil accepta gesturi de tipul „swipe” si „pinch” si reprezinta cel mai performant sistem audiovizual de pana acum. Pentru a imbunatati si mai mult experienta utilizatorului, include si un ecran de pornire ce poate fi complet personalizat, precum si un sistem de comanda vocala, care accepta comenzi de tipul „more like this” (mai multe asemanatoare) pentru selectarea pieselor. Mediul de stocare include un SSD cu o capacitate de 10 GB, iar sistemul permite afisarea imaginii Gracenote a albumului.

  • SISTEM AUDIO DIGITAL SURROUND MERIDIAN

    Land Rover a colaborat cu Meridian, un lider mondial in tehnologia audio si procesarea digitala a sunetului de inalta performanta, pentru a dezvolta sisteme audio performante pentru Discovery Sport. Sistemul audio digital surround Meridian, cu o putere de 825 W, disponibil optional, dispune de 16 difuzoare, subwoofer cu 2 canale si ofera o calitate exceptionala a auditiei, cu sunete inalte clare si sunete joase patrunzatoare. Astfel, puteti regla sunetul in functie de preferintele personale.

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070